Hallo,
Ik zit met een probleem waar ik niet uitkom.
Ik werk met office 2010 en krijg bij het openen van een excel bestand het volgende probleem.
De naam van het bestand of het pad bestaat niet.
Het bestand wordt gebruikt door een ander programma.
De werkmap die u probeert op te slaan heeft dezelfde naam als een werkmap die reeds is geopend.
Ik heb office 2010 verwijderd en opnieuw geinstaleerd, maar het probleem bllijft. Ook heb ik office 2007 geinstaleerd en had nog steeds hetzelfde probleem.
Als ik het excel bestand via mijn mail maar huis stuur kan ik het gewoon openen.
Als ik via eigenschappen de bestanden vergelijk zie ik een verschil tussen de bestandstypen.
bestandstype: PARTIAL-bestand (.partial) (deze opent dus niet)
bestandstype: Microsoft Excel 97-2003-werkblad (.xls) (deze kan ik wel openen)
Ik weet niet of dat het probleem is en weet ook niet hoe ik dat moet veranderen.
alvast dank voor het meedenken.
gr, Ardoman
Ik zit met een probleem waar ik niet uitkom.
Ik werk met office 2010 en krijg bij het openen van een excel bestand het volgende probleem.
De naam van het bestand of het pad bestaat niet.
Het bestand wordt gebruikt door een ander programma.
De werkmap die u probeert op te slaan heeft dezelfde naam als een werkmap die reeds is geopend.
Ik heb office 2010 verwijderd en opnieuw geinstaleerd, maar het probleem bllijft. Ook heb ik office 2007 geinstaleerd en had nog steeds hetzelfde probleem.
Als ik het excel bestand via mijn mail maar huis stuur kan ik het gewoon openen.
Als ik via eigenschappen de bestanden vergelijk zie ik een verschil tussen de bestandstypen.
bestandstype: PARTIAL-bestand (.partial) (deze opent dus niet)
bestandstype: Microsoft Excel 97-2003-werkblad (.xls) (deze kan ik wel openen)
Ik weet niet of dat het probleem is en weet ook niet hoe ik dat moet veranderen.
alvast dank voor het meedenken.
gr, Ardoman