Problemen met openen van sites!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Terrarabo

Inventaris
Lid geworden
5 okt 2001
Hallo,

Nou, ik ga het toch nog even proberen. Ik heb de laatste tijd grote problemen met het openen van diverse sites. Dit verschilt per dag. Gisteren kon ik niet op www.postbank.nl komen en vandaag weer wel. Nu kanik bijvoorbeeld vandaag weer niet op www.vacansoleil.nl komen en dat maakt niet uit of ik het nu met IE of met Opera probeer. Ik kom er niet op??
Gisteren kon ik ook niet op een bapaalde spaanse campingsite komen en vandaag wel weer????
Ik word er gek van.........
Weten jullie iets? Heb al van alles geprobeerd......
Win XP
Avast Anti Virus
Zone Alarm Firewall

Raymond

Hm, ja mischien wel. Dacht ook dat het opgelost was dat is het gekke er dus van. Gisteren kon ik wel alles openen.
Nou ja, ik zie wel......:confused:

Hoi Gezina,

Inmiddels ben ik er nu wel uit. Het lag aan Casema. Die hadden probelmen met het netwerk. Ik kreeg steeds een time out bij het pingen naar diverse sites vandaar dat ik er achter kwam dat het niet aan mij kon liggen. Een telefoontje naar de helpdesk bevestigde dit....:)

Oh gelukkig maar weer Raymond, dat ze dat niet ff melden op hun site of zo...scheelt een hoop ergernis! :)

Ja, het scheen alleen te liggen bij mensen met een " oude" Com21 modem.....vandaar denk ik.
Nou ja, opgelost:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan