problemen met opstarten beeld valt weg.....HULP AUB

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tichardo

Gebruiker
Lid geworden
26 sep 2007
Ik heb sinds een aantal dagen een probleem met mijn pc. Ik ben niet zo een super techneut dus weet niet wat ik doen moet. Als ik mijn Pc opstart krijg je in het begin wel dat hij windows xp laad enz maar daarna word mijn beeld zwart en valt ie uit. Ik heb mijn pc al een keer opnieuw geinstaleerd, kreeg daarna wel beeld maar toen ik op internet wou kreeg ik weer gekke strepen en kwam die weer vast te zitten.....????Wat kan en het zijn en is de oplossing Hulp graag want ik weet het echt niet

Hoi !

Waarsschijnlijk videokaart en/of drivers !

Geef es wat systemspec's, probeer eerst je monitor op een andere PC, en daarna even een andere videokaart (lenen) erin en kijken of dat helpt.

Greetz,

Harry.

Misschien is het ook handig als je automatisch opnieuw opstarten uitschakelt.
Dan krijg je een bluescreen en daar kun je uithalen wat het probeem veroorzaakt.
Bijv de harde schijf.

Zet de optie uit door bij configuratie scherm naar systeem te gaan.
Tabblad geavanceerd
Opstart en herstart instellingen
Zet het vinkje uit bij automatisch opnieuw opstarten.

Misschien is het ook handig als je automatisch opnieuw opstarten uitschakelt.
Dan krijg je een bluescreen en daar kun je uithalen wat het probeem veroorzaakt.
Bijv de harde schijf.

Zet de optie uit door bij configuratie scherm naar systeem te gaan.
Tabblad geavanceerd
Opstart en herstart instellingen
Zet het vinkje uit bij automatisch opnieuw opstarten.

Ik kreeg de foutmelding op dat blauwe scherm dat er iets mis was met mijn nv4.disp is dat dan mijn videokaart? bedankt voor de reactie

Hoi !

Correct: probeer eens hier: http://www.nvidia.com/content/drivers/drivers.asp de nieuwste drivers te downloaden voor je videokaart !

Dan EERST de oude verwijderen via configuratiescherm-software, en dan de nieuwe installeren !

Greetz,

Harry.

Jah al geprobeerd maar ik kan niet op internet komen want dan gaat me pc weer traag reageren en krijg ik weer zwarte strepen door me beeld heen miss is het een virus?

Jah al geprobeerd maar ik kan niet op internet komen want dan gaat me pc weer traag reageren en krijg ik weer zwarte strepen door me beeld heen miss is het een virus?

Opgelost ik kan weer gewoon in windows op internet heb alleen nog steeds strepen rondom me muis???? en ik moet ff een geluidsdriver hebben welke moet ik downen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan