Problemen met opstarten en uitvallen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Trkeskin

Gebruiker
Lid geworden
9 jan 2012
Hoi,

sinds ik een nieuwe computer heb gekocht zonder problemen heb ik na 1 maand een probleem :

Als ik hem start dan komt dit heel vaak : Reboot and select proper boot device or insert boot media in selected boot device and press a key

Wat moet ik doen? Vaak komt dit voor en het is HEEL irritant...

En soms sluit iets of iemand mijn computer uit.. uit het niets? Dan komt er een fout te staan en dan druk ik op kruisje of oke dan valt ie uit..

Kan iemand mij helpen wat ik moet doen en mij de juiste dingen wijzen om mijn probleem te verhelpen?

Danku,

Soner.

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi.,

Even de titel voor je aangepast want help please zegt niet veel over je probleem

Pas wat gedownload en geinstalleerd ,en als je geen rar dingen hebt gedaan is misschien terug naar de winkel een optie.

Laatst bewerkt:
Hoi,

Heb idd veel dingen gedownload alleen dit voorkomt heel soms en het is echt irritant!
Moet ik iets verwijderen ofzo of iets anders beetje specifieker?

Mijn gegevens over mijn computer =

MERK : Compusale
Processor : AMD Athlon(tm) II x2 3, GHz

RAM = 4 gb

windows 7 service pack 1 ...

Maar volgens mij komt het niet door het downloaden...

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi,

Dan terug naar de winkel of misschien een systeemherstel naar een punt dat hij nog goed werkte.

Het is geen winkel maar een soort bedrijfje waar ze computer in elkaar zetten en dan op internet verkopen...
En ik heb hem net nieuw dus ik heb geen back up gemaakt MAAR ik heb wel een windows 7 cd'tje Alleen ik kan hem niet installeren omdat ik na custom installatie niet verder kom..

Hoi,

Voor systeemherstel hoef je ook niet de windows cd te gebruiken maar kan je zo doen
1 naar configuratiescherm
2 herstel aan klikken en dan gewoon menu volgen

Hey, dat heb ik gedaan en ik heb het voor op 29e februari gedaan maar problemen blijven voortkomen?

Wat moet ik doen? Dit is echt zwaar irritant!

Ligt het aan mijn Bios instellingen?

Ik heb net ff bootlogging enabled zou niet weten waar dat voor is maar ik had gelezen dat het helpt om je windows beter te opstarten??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan