Problemen met opstarten van software

Status
Niet open voor verdere reacties.

jeanpaul1988

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
19 sep 2008
Hallo!

Ik heb een probleem met het opstarten van een aantal software op mijn computer (windows vista home premium). Het gaat om het office pakket en bijvoorbeeld Itunes. Telkens wanneer ik een van de programma's wil opstarten krijg ik een schermpje met windows installer en dat de software wordt geconfigureerd waarna in het geval van office het programma gewoon opstart, in geval van Itunes is dit niet het geval. Bij Itunes krijg ik de melding dat ik de computer opnieuw moet opstarten waarna de installatie voltooid zal zijn (dit heb ik reeds meerdere malen geprobeerd, zonder succes). Wat kan ik doen om ervoor te zorgen dat deze installer niet meer verschijnt en de software gewoon normaal werkt? Het lijkt net of windows vista de configuratie niet opslaat of iets dergelijks..

alvast bedankt

Jean-Paul

Probleem opstarten software

Hallo,

Heb je geprobeerd de probleem programma's te verwijderen en daarna opnieuw installeren?

JTMT

Ik zal het bij office eens proberen, bij Itunes had ik het probleem met de oude versie, toen de nieuwe versie geinstalleerd en het probleem bleef zich voordoen

nee de problemen blijven zich voordoen! Is er misschien iets mis met het register van windows?

Installatieprobleem

Hoi,

Verwijder eerst via configuratiescherm, software, het programmma.

Ga naar de volgende site
http://support.microsoft.com/?kbid=290301
en download het programmaatje
http://download.microsoft.com/download/e/9/d/e9d80355-7ab4-45b8-80e8-983a48d5e1bd/msicuu2.exe

Normmal komt het in programfiles te staan zoek het mapje daar er komt nl geen picotgram op je bureaublad, de map heet Windows installer Clear Up, openen, klik op het pictogram mscuu je krijgt dan een popup met al je geinstaleerde programmas zoek itunes op klik aan en Remove.
Dit verwijderd het programa van windows installer, soms blijven fragmenten eropstaan, zet dan itunes terug op de pc.

Maak voor alle zekerheid even eerst een herstelpunt

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan