problemen met opstarten, zwart beeld.

Status
Niet open voor verdere reacties.

joena

Gebruiker
Lid geworden
15 jan 2007
Berichten
88
Hallo, mijn pc doet het niet :(:(
Als ik hem aan zet begint hij wel met opstarten, maar vlak daarna wordt het beeld zwart.
Ik heb het ook al geprobeerd om in veilige modus, laatst bekende werkende instellingen, en windows normaal opstarten enz te opstarten, maar bij alles komt daarna een zwart beeld zonder een foutmelding of iets.
Wat is dit? en wat kan ik er aan doen?

Groetjes Judith
 
Hallo, mijn pc doet het niet :(:(
Als ik hem aan zet begint hij wel met opstarten, maar vlak daarna wordt het beeld zwart.
Ik heb het ook al geprobeerd om in veilige modus, laatst bekende werkende instellingen, en windows normaal opstarten enz te opstarten, maar bij alles komt daarna een zwart beeld zonder een foutmelding of iets.
Wat is dit? en wat kan ik er aan doen?

Groetjes Judith

Bekijk dit stukje eens: http://support.microsoft.com/kb/314503
 
Hoi.

als je je pc hebt opgestart en het moment is daar dat je scherm zwart wordt!
Blijft dan je pc gewoon door lopen/draaien?
Als dat het geval is.
Dan moet eens de AAN knop van je pc in drukken.
En dan even wachten of de pc zichzelf ook afsluit!!
Als de pc zich netjes afsluit is je beeldkaart stuk of je scherm is stuk.

Controleer ook even of je kabels van pc naar beeldscherm wel allemaal goed vast zitten!!

Doei
 
Hoi.

als je je pc hebt opgestart en het moment is daar dat je scherm zwart wordt!
Blijft dan je pc gewoon door lopen/draaien?
Als dat het geval is.
Dan moet eens de AAN knop van je pc in drukken.
En dan even wachten of de pc zichzelf ook afsluit!!
Als de pc zich netjes afsluit is je beeldkaart stuk of je scherm is stuk.

Controleer ook even of je kabels van pc naar beeldscherm wel allemaal goed vast zitten!!

Doei

Haar grafische kaart of beeldscherm is niet stuk, want anders zou ze niet 'Veilige modus' of 'Laatst werkende instellingen' kunnen selecteren ;)
Het is gewoon een software probleem en is te fixen met de link die ik heb gegeven, of gewoon windows opnieuw installeren (als je je bestanden wilt behouden moet je even een Ubuntu disc hebben, live booten en alles daarin overzetten naar een usb stick ofzo. (of een 2e Windows ergens anders op de schijf installeren))
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan