Mijn laptop gaat dus aan, maar hij bereikt nooit het bureaublad. Je ziet wel dat windows gaat laden en de naam van het merk Fijutsi Siemens verschijnt ook. Ik kan ook via F2 in Bios komen. Ik weet niet wat er bij alle functies die daar staan hoort te staan. Vaak kan ik kiezen uit disabled en enabled. Ik gebruik Windows XP
De problemen zijn begonnen door updates. Ik wilde mijn laptop afsluiten en toen kreeg ik een melding dat er twee updates waren die geïnstalleerd konden worden. Ik liet dat toe. Toen ik een paar uur later weer achter mijn laptop wilde waren de updates nog niet klaar. Toen deed ik mijn laptop uit via de aan/uit-knop en toen ik hem weer aandeed begon de ellende zoals beschreven in de 1e alinea.
Hopelijk kunnen jullie mijn verder helpen. Alvast bedankt.
De problemen zijn begonnen door updates. Ik wilde mijn laptop afsluiten en toen kreeg ik een melding dat er twee updates waren die geïnstalleerd konden worden. Ik liet dat toe. Toen ik een paar uur later weer achter mijn laptop wilde waren de updates nog niet klaar. Toen deed ik mijn laptop uit via de aan/uit-knop en toen ik hem weer aandeed begon de ellende zoals beschreven in de 1e alinea.
Hopelijk kunnen jullie mijn verder helpen. Alvast bedankt.