Problemen met outlook2007

Status
Niet open voor verdere reacties.

Angelique1973

Gebruiker
Lid geworden
5 mrt 2007
Outlook haalt geen post binnen

Ik heb vorige week ook Outlook 2007 geinstalleerd en sindsdien zijn er allerlei problemen, hij loopt tig malen vast, hij is super traag en ook heb ik het genoemde probleem vandaag gehad. Ik drukte op F9 / Verzenden/ontvangen en toen kreeg ik de melding dat ik geen machtigingen had voor deze functie??? In de Help en Microsoft wordt nergens dit probleem vermeld. ten einde raad heb ik maar een systeemherstel gedaan naar een aantal dagen terug, maar weet iemand wat dit nu betekent deze melding?

Welkom,

Ik heb je vraag een eigen plek gegeven

dankje :D

Ik heb ook nog het hulpprogramma Microsoft Office Diagnostische gegevens gebruikt, het programma gaf na een analyse aan dat er 1 herstel is gedaan, waardoor de Office programma's mogelijk beter zouden werken...Nou, hierna kreeg ik Outlook helemaal niet meer geopend. Verder hebben wij een goede antivirusscan NOD32, ik heb Hitman Pro en Diskeeper laten lopen. Nooit problemen met onze PC, maar ik word nu helemaal :evil: van Outlook...

wie weet raad? :(

Outlook 2007

Zoals al eerder gezegd: steeds problemen met mijn PC sinds de installatie van Office 2007. Ik moet nu telkens een netwerkwachtwoord opgeven, hoe krijg ik dit weg?? HELP ik word wild van mijn PC, hij liep altijd perfect en nu is hij zo traag als dikke p..p...:confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan