Problemen met packerd bell

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mulcoa

Verenigingslid
Lid geworden
30 jan 2001
Goedemiddag

Ik heb wat problemen ( traag en geen verbinding ) met een packerd bell, kun je ook alles van packerd bell eraf gooien en gewoon met een originele cd can XP windows er weer opzetten.

graag jullie advies

jan

Ja, dat kan.
Als Packard Bell op een kleine verborgen partitie staat kun je deze later weer samenvoegen met de c:\ m.b.v. een programma als Partition Magic. Het is echter de moeite niet waard.

PB

Dus als ik het goed begrijp, schijf formatteren, en windows xp van een gewone schij er op zetten

Formatteren kun je met de XP schijf ook direct doen.
Gewoon laten opstarten vanaf de cd. De rest volgt dan vanzelf.
Voor de zekerheid: ik ga er vanuit dat Packard Bell net zoals Dell en kleine partitie maakt.
Als Packard Bell een soort recovery heeft, waarmee je terug kunt gaan naar een schone Windows, dan zul je zelf moeten afwegen wat het je waard is.
Zodra XP er 'normaal' op staat kun je alleen nog gebruik maken van systeemherstel om een aantal dagen terug te gaan en niet meer naar een totaal schoon systeem waar Windows opstaat zoals met de meeste voorgekauwde pc's.
Ook weet ik niet welk besturings systeem jij er nu op hebt. Kan jouw systeem b.v. XP hebben?

Zorg dat je eerst je master cds brand van je PB windows versie. Mocht je in de garantieperiode problemen krijgen met je computer dan verlangen ze bij PB dat hun windowsversie op je pc draait.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan