problemen met pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

nickos

Gebruiker
Lid geworden
25 jan 2004
een goedeavond
ik heb sinds kort nieuw geheugen erbij gestoken en een splinter neiuwe videokaart maar vind tot heden dat me pc nog niet echt lekker loop met alles ik heb eht even hulp nodig hier mee groetjes nick vz

Hoi !

Ook bij mij is de glazen bol weer es stukgevallen, dus je zult wat duidelijker moeten maken wat de problemen zijn, je systemspec's en wat je er aan hardware hebt bijgeplaatst.

"Loopt niet lekker" kunnen we weinig mee !

Greetz,

Harry.

hoi

sorry daarvoor even niet bij stil gestaan ik zal de systeem info geven en het probleem

hp pavilon
microsoft windows xp home edition

pentium 4 cpu 2.93ghz
kloksnelheid 2.93 ghz 1,00gb

uhmmm voorheen had ipv 1024 werkgeheugen 512mb dus net uitgebreid met een blok van 512mb zelfde merk dus totaal(1024mb werkgehugen

me videokaart was voor een (nvidia gforge 6200 turbocache )
is nu een geforge 7600 gt is ook splinter nieuw

mijn problemen
- de kloksnelheid is te laag wil hem hoger
-hij loopt traag me pc ik bedoelis nog niet veel veranderd met alles moet ik zeggen
-wat kan ik hier aan doen me pc loopt gewoon echt niet soepel lijkt gewoon of hij ne zo traag is als eerst met alles

mvg nickvz

als je je windows-installatie al lang gebruikt, word deze ook langzaam. probeer eens een reinstall, m'n pc is ook even sneel als voordat ik de CPU met een halve GHZ omhoog had gegooit.

Met meer geheugen wordt het vaak echt niet sneller, vaak eerder langzamer.:evil:
Vooral van 512 naar 1024, of het is net zo snel, ook afhankelijk op welke snelheid die draait, het opschroeven daarvan, heb je meer aan dan het opschroeven van de snelheid van de proc, daar merk je meestal niet veel van.

De totale configuratie, afstelling en het functioneren van het besturingssysteem maakt de snelheid.

dat is waar. M'n vader vond het ook al zo raar dat z'n pc langzamer werd nadat hij z'n 266MHZ 512MB geheugen naar 133MHZ 1GB geheugen had uitgebreid. Let op de snelheid:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan