Problemen met Philips HDtv 92 cm

Status
Niet open voor verdere reacties.

kittencandy

Gebruiker
Lid geworden
4 mei 2012
Hallo mensen, ik heb een probleempje met mijn tv. Onlangs toen ik tv keek, ging het ding opeens uit, en verspreidde er zich een brandlucht door de kamer. Bij pogingen om de tv weer aan te doen, knipperde het lampje op de tv 3x, maar het scherm bleef uit. Vervolgens een tijd lang de stroom er af gehaald, en weer aangesloten, en mijn tv gaf weer beeld, alleen de brandlucht bleef. Heb het ding nu maar losgekoppeld want vind het toch een beetje link, en ik weet niet precies wat er mis mee is, maar het lijkt me dat ie toch ergens gerepareerd moet worden. Nu is mijn vraag of iemand een idee heeft hoeveel reparatie ongeveer zou kosten. (weet het type niet, maar 't is een LCD van Philips, Full HD, 92 cm, en zo'n 3 jaar oud).

@franckblack

Het geven van enkele links is niet wenselijk en niet toegestaan.
Een kleine omschrijving geralateerd aan de gegeven links is wenselijk.

Jackall

Hallo

"(weet het type niet, maar 't is een LCD van Philips, Full HD, 92 cm, en zo'n 3 jaar oud). "

Bitter weinig echt nuttige info , maar ... Typenr staat altijd vermeld op de achterkant van het toestel .

Desondanks :

Geen merk/typenr vermelding .... herstellingskosten vermoedelijk/meestal 1/10 van de aankooprijs indien men als hersteller echt doorteld.

3 jaar oud ... probeer uiteraard garantie aan te spreken , het hoeft niet vermeld , dat dit niet echt normaal is qua levensduur ...

Een beetje deftige zaak , zal dit normaal gezien onder "coulance"/ "garantie" herstellen" , al is het maar om de eer .

Mocht dit toestel echter ooit door een "doosschuiver" verkocht zijn , zal het vermoedelijk veel minder leuk worden .....

Peter

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan