Problemen met Pinnacle Dazzle DVC170

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kawouterr

Gebruiker
Lid geworden
18 feb 2007
Allereerst mijn excuses als ik dit in het verkeerde forum heb geplaatst, maar ik dacht dat het hier wel goed zou staan.

Een tijd geleden heb ik de Pinnacle Dazzle DVC170 aangeschaft, en met plezier een hoop videobestanden naar mijn computer gezet. Opeens ging het verkeerd. Het apparaat werkte niet meer. Ik heb hem geruild bij Dixons, maar het probleem is nog precies hetzelfde. Als ik alles aansluit als normaal, dus net zoals toen het nog goed ging, dan maakt de pc maar een paar seconden contact en dan houd het apparaatje ermee op. Het lampje van het apparaatje valt uit, het apparaatje stopt er dus mee, en het programmaatje op de pc loopt vast. De software die is bijgevelerd is Pinnacle Studio Quickstart. Wie kan mij helpen, zodat ik de geweldige avonturen van een vriend van me als kleuter over kan zetten naar de pc, zodat zijn geweldige acteerstreken op het internet kunnen? :p Alvast Bedankt!

Om handleidingen e.d. van de supportsite van Pinnacle te kunnen downloaden, moet je je als gebruiker registreren.

(Ik zag overigens wel de Dazzle DVC 150 maar geen 170, alweer de allernieuwste?)

Ik heb me al eens aangemeld daar, maar kon er niet veel wijs uit brengen. Weet jij toevallig wat ik zou meoten zoeken dan? Tot zover alvast bedankt!

Er is een soort FAQ (klik op Kennis-database en zoek daarna op Dazzle) en over Dazzle vond ik o.a. een verhaal over CPU's met Hyper-Threading die niet goed met Dazzle kunnen omgaan. Maar er staan er meer.

You'll need to disable Hyper-Threading in the BIOS of your computer.

Oke, daar ben ik in ieder geval een stuk verder mee. Is de kans groot dat dit ook echt de oplossing is? Dan ga ik eens opzoeken hoe ik dit moet doen!

Edit: Oja, ik heb al wel vermeld dat hij het eerst wel deed, ligt het dan nog steeds aan de HT?

Dat het eerst wel werkte, maar later niet, dat kan natuurlijk, je systeem doet z'n best het zo goed mogelijk "op te vangen". Of die HT echt de oplossing is, weet ik niet. Maar mijn ervaring is wel, dat als je goed doorzoekt op de support-site van producenten, je vaak een oplossing vindt. En als je toch niets vindt, is een email of contactformulier aan de producent meestal erg nuttig.
De HT staat in mijn BIOS met Enabled, wat gewijzigd kan worden in Disabled.

Al vind ik de support van Pinnacle maar matig, de pagina's zijjn in het Nederlands maar de fora Engels. Maar tot zover bedankt, ik zal het binnenkort eens proberen en laat dan nog van me horen!

problemen dazzle

ik heb een paar dagen geleden een dazzle DVC 100 (107) gekocht. Ik heb alleen een probleemje ik moet omdat ik windows 7 heb een patch downloaden zodat me laptop ook echt de dazzle kan vinden op pinaccle studio. Alleen zodra ik de setup gedownload heb en ik het vervolgens wil installeren zegt ie halverwege download is onderbroken de nieuwe software is niet toegepast. Zonder deze patch kan ik niet filmen :S. Iemand die mij kan helpen >?????

Mail please naar the_goof@live.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan