problemen met port-forwarden

Status
Niet open voor verdere reacties.

dafje95

Gebruiker
Lid geworden
5 dec 2008
windows 7

Thomson TG789vn en Sitecom wl-341

Ik heb geprobeerd om een Minecraft server te starten vanaf poort 25565. Ik heb de Sitecom al geport-forward maar de Thomson werkt tegen. ik kan bij het IP niet meer als 4 cijfers invullen in beide velden:
keIGG.png

In het scherm van je screenshot geef je alleen maar aan welke inkomende poorten naar welke interne poort worden geforward. Deze kun je in een ander scherm aan een PC/IP adres koppelen.

Het eerste veld waar nu 192.1 staat, moet dus 25565 worden. Dat laatste veld laat je leeg. Klik dan op toepassen. Nu kun je onder in beeld bij kies een taak, klikken op een spel of toepassing aan een lokaal netwerkapparaat toewijzen.

de serverwerkt nog steeds niet :( ik heb de sitecom ook al geportforward en ik heb ook al een statish ip

De Sitecom staat achter de Thomson neem ik aan? Het is waarschijnlijk handiger om 1 netwerk te maken en de Sitecom als switch in te zetten ipv als router.

Dit doe je door de DHCP server op de Sitecom uit te zetten en de kabel vanaf de Thomson niet in de WAN poort maar in 1 van de LAN poorten te stoppen. De WAN poort blijft dan leeg.

Op dat moment gebruik je alleen de IP reeks van de Thomson. Je hoeft dan alleen nog maar op de Thomson de poorten te forwarden.

ik had zelf ook al wat geprobeerd en ik had dat spel toegewezen aan mijn laptop. Nadat ik het spel had toegewezen aan de sitecom werkte de server perfect
:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan