problemen met R4 kaartje voor de DS

Status
Niet open voor verdere reacties.

rowdy14

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
29 aug 2010
Berichten
2
hallo,

ik heb al een tijdje een r4 kaartje met spellen erop,
mijn broertje heeft per ongeluk alles verwijderd dus heb ik nu een lege micro-sd
welke software heb ik nodig om weer te kunnen spelen?
alvast bedankt:thumb:
 
Kop er af hakken van je broertje :p:D nee zo erg is het niet wat voor type kaart heb je?
 
ik weet niet
denk gewoon de normale
geen gold of sdhc ofzo
hoe kun je dat zien?
heb hem niet gekocht maar gekregen dus kan niet op de doos kijken:thumb:
 
Kaartje uit de DS halen en je ziet wat er op staat.
 
hallo,

ik heb al een tijdje een r4 kaartje met spellen erop,
mijn broertje heeft per ongeluk alles verwijderd dus heb ik nu een lege micro-sd
welke software heb ik nodig om weer te kunnen spelen?
alvast bedankt:thumb:

Op sommige kaartjes staat geen internet adres. Heb je misschien een foto van het kaartje?

Met Vriendelijke Groet,

Bas Maarleveld
www.ts-gaming.nl
 
ik heb een probleem met mijn r4 kaartje ! dit heeft altijd goed gewerkt!

heb dit jaren geleden van iemand gekregen , alles stond erop programma enz !spelletjes kon ik zelf bijvoegen op het kaartje
nu heeft dit kaartje een jaar in de kast gelegen ongebruikt .
sinds kort hebben de kids hier weer een ds dus ik dacht a mijn kaartje even spelletjes opzetten voor de kids en ze kunnen weer spelen .
verkeerd gedacht dus :-(
ik kan geen spelletjes meer erop zetten, het kaartje geeft steeds dezelfde foutmelding
de schijf is tegen schrijven beveiligd ! verwijder de schrijfbeveiliging of gebruik een andere schijf !
ik heb geen andere schijf ????
en hoe krijg ik in hemelsnaam die beveiliging eraf ? ik heb al geprobeert het te formatteren maar steeds krijg ik dezelfde melding !!!!!


wat moet ik nu doen ? ik heb geen programma om er opnieuw op te zetten , en ik heb ook niet de usb stick
kan iemand me helpen?????
 
ik heb een probleem met mijn r4 kaartje ! dit heeft altijd goed gewerkt!

heb dit jaren geleden van iemand gekregen , alles stond erop programma enz !spelletjes kon ik zelf bijvoegen op het kaartje
nu heeft dit kaartje een jaar in de kast gelegen ongebruikt .
sinds kort hebben de kids hier weer een ds dus ik dacht a mijn kaartje even spelletjes opzetten voor de kids en ze kunnen weer spelen .
verkeerd gedacht dus :-(
ik kan geen spelletjes meer erop zetten, het kaartje geeft steeds dezelfde foutmelding
de schijf is tegen schrijven beveiligd ! verwijder de schrijfbeveiliging of gebruik een andere schijf !
ik heb geen andere schijf ????
en hoe krijg ik in hemelsnaam die beveiliging eraf ? ik heb al geprobeert het te formatteren maar steeds krijg ik dezelfde melding !!!!!


wat moet ik nu doen ? ik heb geen programma om er opnieuw op te zetten , en ik heb ook niet de usb stick
kan iemand me helpen?????

Het lijkt erop of de kaart defect is. Dus de microsd kaart. Hoeveel GB is de kaart? Sommige PC's lezen nl maar tm 2 GB.

Met Vriendelijke Groet,

Bas Maarleveld
TS-SHOPS BV
 
Het lijkt erop of de kaart defect is. Dus de microsd kaart. Hoeveel GB is de kaart? Sommige PC's lezen nl maar tm 2 GB.

Met Vriendelijke Groet,

Bas Maarleveld
TS-SHOPS BV

Het klinkt mij als een verkeerd schuifje. Aan de zijkant zit een schuifje probeer deze eens van boven naar beneden of andersom te doen?
 
R4 sdhc kaart met micro sd 2 gb

Heey..!! Ik snap er helemaal niks van, ik heb verschillende menu's op mijn r4 sdhc kaart gezet maar elke keer als ik hem dan in mij nintedo lite doe zegt ie loading... ik weet nu echt ni wat ik moet doen, of waar ik dat menu ken downloaden, kan iemand a.u.b. helpen??
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan