problemen met RADEON 9800PRO 256MB

Status
Niet open voor verdere reacties.
wolfmaster zei:
lijkt er op dat de kaart nou wel goed werkt gisteren hele avond black en White ge speelt (anders liep die in de eerste 10 min vast) maar dit X niet ik heb wat instellingen in de bios verandert and bios gelijk maar eens ge update ziet er naar uit dat hij nou goed draait op mijn PC bedankt voor al jullie hulp :thumb:

En welke drivers heb je nu, want ik heb hetzelfde probleem met een 9800XT. FarCry draaide perfect op mijn 9600, maar ik heb nu zelfs lager ingesteld en nog loopt ie om de haverklap vast, meestal krijg je dan ook zo'n VPU recover medling.
Draai je met Omega drivers?
Welke instellingen heb je aangepast?
Wil graag weer Call of Duty 2 spelen, maar dat lukt me nu niet....

Ik heb gek genoeg de drivers van de CD die ik er bij had gekregen ge installeert en werkt nu als een trein :D ik zou zeggen probeer allerlij drivers en je komt van zelf de perfecte tegen

Mijn vriendin had ook een probleem met de pc, om de haverklap vastlopen en gekke dingen op het beeld, terwijl het een gloednieuwe pc is. Van ellende heb ik de originele ATIdrivers verwijderd en deze omegadrivers genoemen (de nieuwste): http://www.ngohq.com/home.php?page=Files&go=cat&dwn_cat_id=14&go=giveme&dwn_id=233 en nu is het beeld een stuk helderder en loopt de pc ook niet meer vast! Misschien dat dat een uitkomst biedt? Het bestand is 21MB groot.

Je kan die OMEGA drivers eens proberen anders even op ATI website info opzoeken.
Verder kan je nog de volgende dingen bekijken:

Genoeg koelling ?
Genoeg vermogen ? (voeding 350Watt minimaal)
Onboard VGA uit ? (als je onboard hebt)
Bios updaten (alleen als je er verstand van heb en veel over lezen!)*
ATI Drivers updaten
OMEGA drivers proberen

Als dit allemaal niet werkt dan dan nou dan weet ik het ook niet meer maar je kan nu in ieder geval weer even mee voor uit met testen en proberen.

*. laat dit anders even door iemand doen die veel van computers weet of vraag bij een computerzaak als die dit tegen kleine vergoeding wil doen (meestal wel) want als je er zelf mee prutst en het gaat mis dan heb je een GROOT probleem als bijv. je BIOS wordt gewist

Laatst bewerkt:
Heb verder alles gecheckt, kan nu alleen de voeding nog zijn. Volgens Medion zat er standaard geen 350W voeding in deze PC's dus deze week komen ze een andere voeding plaatsen van 350W. Ik hoop echt dat het dan opgelost is.

Ik laat het nog wel even weten. Trouwens bedankt voorde tip mbt Omega. Veel opties in die drivers.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan