Problemen met router: "D-link: D-604

Status
Niet open voor verdere reacties.

Aanvaler

Gebruiker
Lid geworden
8 apr 2004
Berichten
8
Ik heb een router D-link: D-604 aangekocht zo'n vier dagen geleden. Ik heb hem kunnen plaatsen en alles werkt. Ik kan op het Internet surfen en alles. Er zijn wel een paar problemen die ik opgelost wil krijgen.:confused:

Als ik online een spel wel spelen. (bv.: Warcraft 3) Dan kan ik geen spel aanmaker. Ik kan alleen maar bij andere mensen gaan die hebben een spel hebben aangemaakt. Bij sommige spellen (bv.: Command & Conquer) kan ik alleen maar bij iemand gaan spellen die dezelfde kaarten hebben als ik. Ik kan ze dus niet downloaden.

Als ik iets wel downloaden af het internet duurt dat minstens een kwartier langer dan gewoonlijk. Als ik mijn modem rechstreeks aansluit op mijn computer kan ik zonder problemen downloaden of spellen.

Kan iemand mij astublieft helpen????

Hartelijk bedankt:thumb:
 
Laatst bewerkt:
Misschien een domme vraag maar toch: heb je de firewal van xp wel uitstaan.
Heb je toevallig nog een andere firewal aanstaan.

Weet je misschien ook of je voor die spellen een bepaalde poort moet openzetten.
 
Hoe kan ik weten welke poort mijn spel nodig heeft.
Ik kan mijn router zodanig instellen dat ik kan bepalen welke spel er gespeeld mag worden.
Daarvoor heb ik het poort van mijn spel nodig.
Maar hoe weet ik welke poort mijn spel nodig heeft?
 
Ik zou ook niet weten welke poorten je open moet zetten. Ik weet helemaal niks van spellen af. Maar misschien kun je dit eens bij mede spelers navragen.
Maar heb je misschien ook een antwoord op de vraag van de firewal, nee antwoord is niet nodig als ze maar uitstaan.
 
De Firewal is uitgeschakeld dit heb ik gecontroleerd en getest.

Spijtig kan jij niet antwoorden.

Toch bedankt puppie:thumb: ;)


Zou er iemand anders mij kunnen helpen a.u.b?
 
Laatst bewerkt:
Tiberian Sun does not support NAT... Network Address Translating is commonly used when Sharing Internet connections, through Windows Internet Connection Sharing (ICS), or programs like Sygate. If you have Internet Connection Sharing enabled, you will need to enable ports 1234 and 1140 on your host machine as well. ICS is a feature installed on some Windows 98 networks sharing a single computer's Internet connection across multiple machines.

To allow Tiberian Sun to run through a proxy server or firewall, you must enable UDP traffic through ports 5400 and 4000. If you run ICQ, make sure it is closed before running Tiberian Sun online (because ICQ also uses port 4000).

If it is, you will need to enable some ports to UDP traffic in order to communicate with Westwood Online. Ports 1234, 1235, 1236, and 1237 should allow UDP traffic.

Also, ports 7000, 7001, 7002, 3840, 4005 and 4995 will need to be opened for all TCP traffic.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan