Problemen met router

Status
Niet open voor verdere reacties.

wendss18

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
1 jan 2009
Heey!
Ik heb een router van Sweex geinstalleert, en heb het nu verbonden met me laptop en een computer. Nu heb ik een probleem want kan sommige sites niet meer bezoeken. Zowel met me laptop, als met me pc. Ik heb zo'n vermoede dat het komt door mijn router?

Kan iemand mij helpen please.
:(:(:(

Groetjes,

Krijg je foutmeldingen als je deze sites wilt bezoeken?
Kun je de websites wel pingen?

Jaa, ik krijg inderdaad foutmeldingen. Die dingen die verschijnen als je een website fout hebt geschreven of dergelijke. Ik hoop dat je me kunt helpen maar wat betekent pingen?:o

Ik ben niet zo goed met computers namelijk.

Groetjes.

Start
Uitvoeren
"cmd"
< enter >
"ping www.website.nl"
< enter >

Wat is het resultaat?

Probleem met router

Met het pingen lukt het ook niet.
Maar ik kwam eerst niet op startpagina, youtube en marktplaats. Nu kom ik wel op startpagina en youtube, alleen kan ik niet alle liedjes afspelen op youtube. En Markplaats doet het nog steeds niet! :(:(.

Groetjes.

Poorten openen

Hallo allemaal, ik heb sinds kort een nieuwe router gekocht, omdat de andere stuk was.
Nu doet hij het wel goed enzo. alleen Als ik call of duty 4 wil spelen voor op de xbox, kan ik met sommige mensen niet spelen. het ligt niet aan de internetverbinding: Ziggo, want mijn vriend heeft ook ziggo en daar doet alles het goed. Ik had eerst ook een site gevonden waar hij je poorten opent voor games enzo. nu staat het merk er wel bij, maar het type niet. het merk is EMINENT, het type is EM4420. Wie kan me helpen met poorten openen?:rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan