problemen met schijfruimte

Status
Niet open voor verdere reacties.

surfer10

Gebruiker
Lid geworden
27 sep 2006
Berichten
73
Diverse problemen in windows vista premium, wellicht dat jullie een oplossing hebben:

Vista geeft aan dat de C partitie voor 50 GB gebruikt is. Niet gelovende ben ik gaan speuren waar die ruimte dan gebruikt wordt. Treesize geeft aan dat er maar 16 gb in gebruik is en dat kan wel kloppen. True image waar ik mee backup zegt ook 50 gb??

2. Mijn schijf blijft maar ratelen en ik kan niet achterhalen wat dit veroorzaakt. Processen bestudeerd, processorgebruik, msconfig enz maar niets dat er opwijst dat veel schrijfakties kan veroorzaken? Een known bug?

3. Powerdvd 6 geinstalleerd. Niet compatible blijkbaar maar wil hem verwijderen. Gaat niet meer. Nieuwe installeren versie 7 ofzo gaat ook niet want die zegt eerst de oude opruimen...
 
Verborgen recoverpartitie ?
Is het een nieuwe machine? Vista indexeert zich een slag in het rond om toekomstige zoek / open etc. acties sneller te laten verlopen.
 
er is een bug in vista of zo dat je iets de heletijd met een bestand doet of meerdere bestanden dat het bestand dan verdubeld van groote maar dat is helemaal niet zo dat geeft hij aleem maar aan vriend van mij had een 500gb hd en er stond dat hij 1tb gebruikte
 
Verborgen recoverpartitie ?
Is het een nieuwe machine? Vista indexeert zich een slag in het rond om toekomstige zoek / open etc. acties sneller te laten verlopen.

Klopt. De indexering van de gehele C partitie heb ik reeds uitgezet.
Maar het ratelen van de schijf blijft.

Er zit inderdaad een recovery partitie op maar die kan ik ook zien in true image in en schijfbeheer. De grootte staat los van de grootte van de C partitie. Misschien inderdaad een verborgen partitie maar zie ik die dan ook niet in schijfbeheer?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan