Problemen met serials

Status
Niet open voor verdere reacties.

antonwas

Gebruiker
Lid geworden
11 nov 2006
Beste lezers,

Ik heb onlangs Company of Heroes Anthology gekocht. Nadat ik een account (profiel) had aangemaakt, kwam m'n broertje en die wilde ook een account (profiel) hebben. Daarom heb ik twee keer dezelfde serial ingevoerd en dat blijkt dus niet te mogen. Nu kan ik alle missies spelen behalve die van Opposing fronts. Ik heb al met serials van internet geprobeerd, maar hij zegt telkens dat je account gebanned wordt. De vraag is kan ik m'n spel weggooien of valt er nog wat te regelen. Ik vind het allemaal een beetje zielig om zo de spellen te beveiligen terwijl er toch wel wordt gefraudeerd. Je kan niet eens je eigen spel meer spelen, terwijl je het gewoon legaal in de winkel hebt gekocht.

Grts,

Anton

Is het de bedoeling dat je online gaat spelen? Zo ja, dan heb je inderdaad een probleem, een serial mag maar door 1 persoon worden gebruikt en serials van inet zullen er voor zorgen dat je niet online kan spelen (weet niet of er cracked servers zijn).

Voor offline gebruik kan je in principe wel zo'n serial gebruiken, maar dan loop je de kans gebant te worden.

Wellicht een idee om broer het spel ook te laten halen? Kan je de boel herhalen met die codes.

Ja, dan moet je weer 40 euries uit gaan geven. Ze gaan maar lekker het dak op!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan