problemen met servicepack 2

Status
Niet open voor verdere reacties.

stefblues

Gebruiker
Lid geworden
4 apr 2001
hallo,
er werd mij aangeraden om het servicepack 2 te installeren. heb ik ook gedaan. Nu kan ik nergens op mijn pc nog een snelkoppeling of icoon van internet explorer terugvinden. bern via een omweg tot hier geraakt om deze vraag te stellen. Wat kan ik doen(of herdoen) Kan ik servicepack terug verwijderen?
Thanks
Stef:confused:

Je kan terug met systeemherstel (als je dat aan hebt staan) of SP2 verijderen via software op het configuratiescherm.

Geplaatst door stefblues
hallo,
Nu kan ik nergens op mijn pc nog een snelkoppeling of icoon van internet explorer terugvinden.

Ook niet als je op je computer zoekt naar 'iexplore.exe'?

ik heb de snekoppeling teruggevonden via 'zoeken' en kan nu terug op het net. maar ik vraag me af waarom microsoft zo prat gaat op het servicepack en dan zo'n problemen kweekt. bedankt voor de snelle reactie
Stef:thumb:

Ik denk niet dat het Microsoft is deze keer, maar iets met je eigen configuratie. MS heeft er totaal geen belang bij dat een product als IE van een computer verdwijnt, integendeel ze gaan er juist prat op dat Internet Explorer hét middel is om het wereldwijde web te betreden. Er zijn talloze oorzaken, waardoor jouw IE-icoontje verdwenen is, zoals spyware. Maar goed, je probleem is uit de wereld.:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan