Problemen met sms ontvangen op nokia N73

Status
Niet open voor verdere reacties.

michel271

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
26 dec 2008
Ik heb een raar probleem met mijn Nokia N73. Als ik een smsje ontvang, krijg ik helemaal geen melding ervan. Normaal gaat ie trillen (heb hem namelijk alleen op trilstand staan), maar nu helemaal niet. Er komt zelfs geen envelop te staan! Als ik gewoon naar Berichten ga, dan naar Inbox zie ik het nieuwe smsje wel staan. Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen? Ik heb mijn hele inbox al leeggemaakt.

zelfde probleem

hey!

Ik heb hetzelfde probleem met mijn nokia n73. Reeds verschillende malen is het gebeurt dat ik geen berichten meer ontvang. Dit meestal na het uitschakelen van mijn n73. Na een tijdje kwam dit vanzelf weer goed. Nu echter heb ik al van alles geprobeerd. Ik slaag er niet in dit op te lossen. Heb jij een ondertussen al een oplossing gevonden voor dit probleem?

alvast bedankt

hey!

Ik heb hetzelfde probleem met mijn nokia n73. Reeds verschillende malen is het gebeurt dat ik geen berichten meer ontvang. Dit meestal na het uitschakelen van mijn n73. Na een tijdje kwam dit vanzelf weer goed. Nu echter heb ik al van alles geprobeerd. Ik slaag er niet in dit op te lossen. Heb jij een ondertussen al een oplossing gevonden voor dit probleem?

alvast bedankt

Hoi,

Mijn probleem is niet opgelost maar het komt vanzelf goed.
Ik schakel mijn N73 nooit uit.
Na een tijdje komt het terug en ontvang ik alle smsjes in en keer tegelijk.
Waarschijnlijk ligt het aan mijn provider.
Mag ik vragen welke provider jij gebruikt?
Graag je reactie!

Ook ik heb hier problemen mee..
Soms moet ik inderdaad mn telefoon opnieuw aan en uitzetten, en dan ontvang ik alles ineens in een keer tegelijk, en dan krijg ik wel weer gewoon een melding ervan.
Soms krijg ik ineens geen meldingen meer, en moet ik naar mijn inbox gaan en daar staan ze dan gewoon. Of ik moet hem aan en uitzetten en dan krijg ik nog geen melding, maar staan ze wel in mijn inbox.
Heel vervelend!
Heb mijn telefoon toen helemaal gereset, en toen was het (tijdelijk) over. En na een tijdje begint het gesodemieter weer opnieuw.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan