problemen met software

Status
Niet open voor verdere reacties.

patrick8

Banned
Lid geworden
17 aug 2006
Graag zou ik dus iets willen weten wilde via de laptop met de dongel het internet op nou lijkt het niet moeilijk, maals je hem dan in de usb duwt dan programmeerd ie zixhzelf en daarna komt er pasworrd maar die is er niet want ik heb prepaid en dan zou je ergens de pin code moeten intoetsen maar waar dan het is van kpn misschien dat dat dan iets is.

Bedant dan alvast en misschien dat er iemand is die dit kan oplossen zo

groeten
Patrick

KPN ...prepaid.
meestal staat de code op het kaartje bij de prepaid kaart.
Maar meestal heeft KPN 0000 als ww ingesteld probeer die eens zou ik zeggen.

hoi

Dat is geprobeerd maar er kot dan pasword en daar kan je dan dat intoeten maar dat werkt niet want er moet juist zo'n hokje met som code zijn en die is er niet gek is dat.

groeten

dan is het terug naar KPN en die helpen je dan verder.

Met behulp van de PUK code even het wachtwoord veranderen.....

De standaard PIN-code van de SIM-kaart ‘0000’.

Vanwege beveiliging tegen misbruik wordt de PIN-code gevraagd elke keer dat je de Dongel opnieuw in de PC steekt en de software opstart.

PIN-code in- of uitschakelen of wijzigen

De instelling voor de PIN-code van een SIM-kaart in een Dongel kan wijzigen in de (besturings-)software die bij de Dongel geïnstalleerd wordt.

Afhankelijk van het type Dongel dat je hebt, kan de software verschillen.

Software “KPN Mobiel Internet Software“: In Menu -> PIN-code Beheer
Software “KPN Mobile Connect“: In Menu -> Extra -> PIN-berwekingen
Als je een onjuiste PIN-code invoert, krijg je een waarschuwingsbericht met daarin het aantal pogingen dat nog rest voordat de SIM-kaart vergrendeld wordt. Meestal wordt de SIM-kaart vergrendeld nadat drie keer achtereen een onjuiste PIN-code ingevoerd is; je dient dan een PUK-code in te voeren om de vergrendeling op te heffen. Neem contact op met de helpdesk voor informatie over uw PUK-code.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan