Problemen met Sound Rescue programma

Status
Niet open voor verdere reacties.

liekem

Gebruiker
Lid geworden
31 mrt 2006
Mijn vriend wil zijn oude grammofoonplaten digitaliseren en heeft daarvoor de Sound Rescue Terratec gekocht. Hij heeft tevens een relatief nieuwe pc met gewoon Windows xp en verder huis-tuin-en-keukensoftware. Als hij het programma probeert te installeren krijgt hij de melding "In Sound Rescue Terratec Edition 2.0 is een fout opgetreden en moet worden afgesloten". Bij de handtekening van de fout staat appName sle20.exe [is het uitvoerbare bestand van de Terratecsoftware], appVer 2.0.3.372 ModName sle20exe ModVer 2.0.3.372 Offset 000106ac. Het begin van de inhoud van het foutenrapport meldt: Exception Information Code: 0xc0000094 Flags 0x00000000 Record 0x000000000000000 Adres: 0x00000000004106ac.
Ik heb tot vier keer toe het programma verwijderd, d.w.z. totaal verwijderd inclusief restanten die in de verkenner achterbleven en in het register en vervolgens heb ik de zaak opnieuw geinstalleerd. Het helpt werkelijk helemaal niets. :mad: Ik heb de software op mijn eigen machine geinstalleerd om te zien of het in het schijfje zat maar bij mij werkt het als een trein. Iemand enig idee waar ik nu moet zoeken? :(

Hoi Liekem,

Welkom op helpmij.nl!:thumb:

Wat je hier zegt, is een héél specifiek iets. Het is namelijk een foutcode van een bepaald uitvoerbaar bestand in een onbekend programma. Meer dan de support van de website bezoeken kunnen we niet doen omdat het een onbekend programma is.
Spijtiggenoeg vind ik op die site niet meer dan een FAQ (vaak gestelde vragen) waar die foutcode niet eens voorkomt. Een uitgebreidere help-sectie is niet aanwezig op de site blijkbaar. Na de FAQ's word je doorgestuurd naar een e-mailadres, waar je in het engels naartoe zal moeten sturen.

srtt-support@algorithmix.com is het adres. Ze zeggen dat je je "support number" dat je bij je aankoop hebt meegekregen, moet vermelden in de mail.

Als je een probleem hebt met de engelse taal, wil ik je best helpen hoor :)

James :)

Ha James,

Ik heb geen problemen met het Engels, maar ik dacht dat de hele kwestie mogelijk een probleem van Windows zou kunnen zijn en dat iemand anders voor een ander programma misschien wel eens dezelfde soort foutmelding zou hebben gehad. Dat had dan een idee kunnen opleveren waar ik verder moet zoeken. Dat komt ook omdat het programma op mijn machine wel goed werkt. Het is zo'n raar probleem er wordt nergens een conflict of iets gemeld. Maar je hebt gelijk, ik moet misschien toch eerst terug naar de helpdesk van Terratec. Ik hoop dat die er iets zinnigs over kunnen zeggen anders moet ik toch maar iemand inhuren die meer weet van softwareproblemen dan ik. Dank voor de moeite in ieder geval.:)
Groet
Lieke

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan