MrMancunian
Gebruiker
- Lid geworden
- 17 feb 2006
Hallo,
Ik ben overgestapt van een ATI Radeon 9600 PRO naar een Sparkle GeForce 6600 GT 128MB AGP 8x videokaart. Helaas wil deze kaart niet goed werken, ook niet na een compleet nieuwe installatie van Windows XP SP2. Bij het spelen van games zitten er witte lijnen in de graphics die er absoluut niet horen te zitten. Als ik met de rechter muisknop op het NVidia tekentje rechtsonderin de taakbalk klik, gaat m'n beeldscherm een aantal seconden op zwart, om vervolgens het menu weer te geven. Ik heb heel veel verschillende drivers geprobeerd, zowel van de NVidia website als de Sparkle website, maar niets helpt. Ik heb in de BIOS aangegeven dat het om een 128 MB kaart gaat, en ik heb getest met én zonder AGP 8x support, maar ook dit werkt niet.
M'n systeemconfiguratie is als volgt:
ASUS A7N8X-E Deluxe moederbord met een AMD Athlon 2600XP+ processor, 2 x Maxtor DiamondMax 250 GB, 2 x 512 MB Kingston geheugen op Dual Channel mode, AOpen 350W voeding.
Het typenummer van de videokaart is SPAG43GDH128.
Heeft iemand enig idee wat het probleem kan zijn, en nog veel belangrijker, wat de oplossing is?
Alvast bedankt voor de moeite!
Steven