problemen met spelen van spellen op laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

RoelGT

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
2 mei 2008
ik heb problemen met het spelen van spellen op een laptop van het merk Acer (type:Acer Aspire 7520G 403G16Mi).

Nou zit daar naar mijn gevoel een redelijk goede videokaart in (NVidia Geforce 8400m G 256 MB)
Maar het probleem is dat er steeds een foutmelding komt als ik een spel probeer te spelen.
- Bij het spel the sims wordt mij verteld dat mijn wisselgeheugen niet genoeg is om het spel naar behoeve te laten te lopen (3072 mb ram niet genoeg??)
- Bij het spel juiced krijg de melding: 'juiced requires virtual memory to be enabled'
- Bij het spel Star Wars knights of the old republic 2 voer ik een hardware scan uit en wordt er bij de videokaart aangegeven dat de videokaart 'verouderd' is en dat ik 'detonator 45.23' of hoger nodig heb...

Ik heb al geprobeerd om de detonator 45.23 of andere updates te downloaden via Nvidia's site maar dat werkt allemaal niet en krijg ik een verwijzing naar de site van Acer maar daar kom ik verder niet uit of krijg ik een http fout.

Wie kan mij helpen om mijn spellen draaiende te krijgen!!
Alvast bedankt!!

RAM heeft niets te maken met het virtueel geheugen, het virtueel geheugen is een gereserveerd gedeelte van de harde schijf. Deze staat kennelijk uitgeschakeld op jouw laptop. Activeer het virtueel geheugen dus weer (ook wel wisselbestand genoemd).

Ik heb me virtuele geheugen vergroot to 1,5 keer de ramgrootte wat me verteld werd, ik heb nu 3072mb ram en 4605mb virtueel geheugen en nog doen de spellen het niet.
Ook bij het spel (Star Wars knights of the old republic 2) krijg ik nog steeds dezelfde foutmelding over een 'out to date' videokaart

Houd er rekening mee dat er maar vrij weinig spellen zijn die videokaarten op laptop's ondersteunen, dit staat ook vaak op de achterkant van het doosje waar het spel in zit.

Een driver is nodig om de kaart aan te sturen maar dat wil nog niet zeggen dat het spel een ingebouwde aansturing voor de kaart heeft (wat bij de meeste laptops het geval is)

Ja, dat weet ik ook. Maar in het eerste topic kun je lezen dat een nieuwe driver ook gezocht wordt. Ik ben zo aardig de juiste link te plaatsen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan