Ik heb het volgende gedaan:
- Vista Business ingestalleerd
- Administrator geactiveerd via Dos prompt
- Gebruiker die is aangemaakt tijdens installatie verwijderd
- Gebruiker Gast geactiveerd
- Diverse programma's geinstalleerd onder Administrator (NOD32, Office 2003, Firefox e.a.)
Resultaat:
- onder Administrator inlogggen dan werkt alles perfect
- onder Gast inloggen dan krijg ik de volgende meldingen:
* "Kan het het volgende bestand niet vinden:" en dit dan in totaal 7x voor de volgende bestanden:
- rundll32.exe
- nod32kui.exe (NOD32)
- CListart.exe
- MSAScui.exe
- Sidebar.exe
- RtHDvcpl.exe
-SynTPEnh.exe
Icoontjes voor opstarten voor Word, Excel etc, Firefox, Bureaublad weergeven (naast Start), Internet explorer (naast Start) zijn wit. Via Start en internet explorer wordt IE wel opgestart. Als ik Winword.exe wil opstarten wordt NOD32 geactiveerd, 2 meldingen:
- Fout het scannen van de MBR Sector van 1. harde schijf. Fout bij het lezen van sector.
- U heeft geen admin rechten. De anti stealth technologie werkt slechts in beperkte mate.
De snelkoppeling kopieren naar het menu start heeft dus ook geen zin.
Wie o Wie weet raad? Het gaat dus om het standaard Gast account van Vista wat niet lekker loopt. Ik heb al diverse forums afgestruind, maar kan geen info vinden. HELP!
- Vista Business ingestalleerd
- Administrator geactiveerd via Dos prompt
- Gebruiker die is aangemaakt tijdens installatie verwijderd
- Gebruiker Gast geactiveerd
- Diverse programma's geinstalleerd onder Administrator (NOD32, Office 2003, Firefox e.a.)
Resultaat:
- onder Administrator inlogggen dan werkt alles perfect
- onder Gast inloggen dan krijg ik de volgende meldingen:
* "Kan het het volgende bestand niet vinden:" en dit dan in totaal 7x voor de volgende bestanden:
- rundll32.exe
- nod32kui.exe (NOD32)
- CListart.exe
- MSAScui.exe
- Sidebar.exe
- RtHDvcpl.exe
-SynTPEnh.exe
Icoontjes voor opstarten voor Word, Excel etc, Firefox, Bureaublad weergeven (naast Start), Internet explorer (naast Start) zijn wit. Via Start en internet explorer wordt IE wel opgestart. Als ik Winword.exe wil opstarten wordt NOD32 geactiveerd, 2 meldingen:
- Fout het scannen van de MBR Sector van 1. harde schijf. Fout bij het lezen van sector.
- U heeft geen admin rechten. De anti stealth technologie werkt slechts in beperkte mate.
De snelkoppeling kopieren naar het menu start heeft dus ook geen zin.
Wie o Wie weet raad? Het gaat dus om het standaard Gast account van Vista wat niet lekker loopt. Ik heb al diverse forums afgestruind, maar kan geen info vinden. HELP!