Problemen met streaming video in Firefox

Status
Niet open voor verdere reacties.

arno1991

Gebruiker
Lid geworden
7 aug 2005
Hallo,

ik heb sinds korte tijd een probleem met streaming video. Op die computer waar het probleem voordoet, kan ik nl. wel het geluid horen van de online filmpjes, maar met een wit beeld. Ik krijg ook steeds rare knopjes te zien voor minimalizeren, maximaliseren en sluiten, net een sneeuwbeeld in kleur.
Het probleem is begonnen toen ik Windows Media Player 10 eraf smeet om Windows Media Player 11 te installeren. Toen ik zag dat ik SP2 nodig heb, heb ik maar WMP 10 er weer opgezet.
Om streaming video af te spelen, heb ik nl. Quicktime Prof. én die WMP 10.
Weet er soms iemand hoe dit komt? :confused:

Hartelijk bedankt,

arno

omdat het maar een 128mb ram computer is met een 8GB harde schijf :rolleyes: ...
Weet er iemand een oplossing?

arno

hallo,

goeie tip, maar als ik dan op het play-knopje duw, komt er inderdaad een venster van quicktime op of WMP en ik krijg geluid... maar nog steeds het gevreesde witte beeld...
dus nog steeds niet opgelost :confused:

arno

Welke video codecs heb je erop staan?Onder apparaatbeheer - videocodecs.

hallo,

het ligt niet aan de videocodecs hoor, het lukt allemaal wel in Opera en in Internet Explorer. Maar mijn ouders WILLEN firefox blijven gebruiken :( ... Opera begrijpen ze aan geen kanten met die tabs enz. en internet explorer is zeker uit den boze...
Het moet dus aan FF liggen. Gewone offlinevideo's kan ik afspelen, ook als ik ze eerst gedownloadt heb... Dus het is enkel de streaming video dus.

arno

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan