problemen met Symantec Virusscanner

Status
Niet open voor verdere reacties.

Paul van Es

Gebruiker
Lid geworden
16 jul 2005
Ik gebruik Norton Security Center om mijn PC vrij te houden van virussen e.d. Sind enige dagen wordt de virusscanner opgestart in de status dat autoprotect uit staat. Heeft iemand enig idee wat hiervan de oorzaak is?
bvd

Je moet hem even uitschakelen via-start-uitvoeren-msconfig.exe-opstarten en dan uitvinken.

Geplaatst door marcel bosveld
Je moet hem even uitschakelen via-start-uitvoeren-msconfig.exe-opstarten en dan uitvinken.
uhm?

Ik kan dan best begrijpen dat je dat icoon dan niet meer ziet, maar dan staat ie wel uit?

James:confused:

Toch staat de vraag als opgelost dus het zal wel weer goed zijn.

Geplaatst door marcel bosveld

:confused: :confused: de virusscanner wordt opgestart in de "uitgeschakeld" modus en jij wilt het hele opstarten van de scanner maat meteen belemmeren??

Geplaatst door maikel9
Toch staat de vraag als opgelost dus het zal wel weer goed zijn.

Kan ook per ongeluk gedaan zijn. Anders was het wel zo netjes om een antwoord te geven :(.

Geplaatst door XP_PC

Kan ook per ongeluk gedaan zijn. Anders was het wel zo netjes om een antwoord te geven :(.

Klopt heb je gelijk in alleen gebeurd het zo vaak dat er geen antwoord gegeven wordt helaas.
Maar kan nog komen natuurlijk dus laat ik niet te snel oordelen.

ik heb van Marcel het advies gekregen om Norton geheel opnieuw te installeren. Nadat ik dat heb gedaan is het probleem opgelost. De oorzaak is onbekend maarja alles werkt weer.

Paul:)

Probleem opgelost
En dat is het belangrijkste natuurlijk.
:thumb:

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan