problemen met Trust 5.1 SC-1500 surround soundcard

Status
Niet open voor verdere reacties.

miss suusie

Gebruiker
Lid geworden
15 sep 2009
Berichten
6
Hallo allemaal,

Al een paar dagen ben ik bezig om de geluidskaart Trust 5.1 SC-1500 surround soundcard aan de praat te krijgen.
Na vele pogingen met het internet en online te verkrijgen driver doet de geluidskaart het nog steeds niet.
Ik ben dan wel niet zo heel slim met computer's maar weet wel hoe ik het aan moet pakken.
De drivers die ik op internet heb gevonden heb ik geinstalleerd( wel eerst het oude stuurprogramma weggegooid) maar tot op heden nog steeds geen geluid. Ook in de configuratiescherm/ geluid staat alles aan en klopt alles. De pc zegt dat hij de geluidskaart heeft herkend, "geinstalleerd" en dat deze correct werkt. Nou dat is dus niet zo..
Ik heb een windows xp Home edition version 2002 met service pack 3

Is er iemand die mij kan helpen om de geluidskaart aan de gang te krijgen?
Een mailtje sturen mag ook. miss-suusie@hotmail.com
 
Laatst bewerkt:
ja die zitten goed...al 10x gecontroleerd en eruitgehaald en opnieuw ingedaan...
 
wat ook kan helpen is de geluidskaart er een keer uithalen (wel de pc uitzetten)
de pc opstarten drivers verwijderen.pc afsluiten.
geluidskaart er in doen.
opnieuw opstarten en dan de drivers installeren..
werkt dit niet maak dan een screenshot van apparaat beheer.

succes:thumb:
 
Ik heb je raad opgevolgd en hem eruit gehaald en opnieuw in gedaan.
Drivers opnieuw geïnstalleerd (oude wel verwijderd ;))
Pc geeft nog steeds aan dat de hardware goed werkt maar geluid komt er nog steeds niet uit.
Ik heb de kaart daarna in een andere slot gestopt (misschien dat er wat daar mee mis was) en nog steeds zonder resultaat.
Ik zal vanavond even screen maken van apparaatbeheer, zit momenteel op mijn werk.
 
Het probleem is opgelost. Na wat onderzoek op de site van Trust kwam ik er achter dat de kaart die ik heb een soort van speciale versie is. De drivers die je kon vinden op internet zijn voor de gewone versie. Van Trust heb ik nu de goede driver doorgestuurd gekregen.

Bedankt voor het meedenken en helpen!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan