Problemen met TV-OUT op acer laptopje

Status
Niet open voor verdere reacties.

jvmaan

Gebruiker
Lid geworden
12 feb 2007
Ik heb een vraagje over TV-OUT op me Acer Aspire 3682WXMi
ik heb dit laptopje net een weekje en wil tv-out werkende krijgen maar als ik s-video kabeltje in me laptop prop en in me tv doet ie niks ik heb overal gekeken van de instellingen van het progamma van de intel driver tot eigenschappen van beeldscherm.
bij eigenschappen van beeldscherm zie ik 2 schermpjes staan 1 is scherm van laptop en 2 is de vga uitgang op me laptop maar zie geen 3e staan van me s-video aansluiting.
weet iemand hoe ik tv-out aan de gang krijg op me laptopje

het is een laptopje met intelchipset
Mobile intel 940 GML express chipset

Je kunt er maar 2 op aansluiten, dus die VGA moet uit, en de TV inschakelen, in de configuratie van Intel, tevens moet ook de overlapping worden ingeschakeld, anders heb je alleen beeld, van het beeldscherm, maar geen films.

tja nu komt het volgende probleem in t progamma van intel zie ik alleen maar bij notebook staan enkel scherm en verder geen andere,

Bijlagen

• screen1.JPG
    screen1.JPG
    35,8 KB · Weergaven: 22
  • screen2.JPG
    screen2.JPG
    42,8 KB · Weergaven: 25
S-videostekkertje, er niet goed in? die is autodetect, dan werkt het ook niet, maar ook niet, als deze niet ingeschakeld staat, zoek eens naar een optie, daarvoor.

Overigens moet je hem NIET op bureaublad uitbreiden zetten.

Stekkertje zit der goed in heb zelfs meerdere geprobeerd had kunnen zijn dat der eentje kappot was maar dat lijkt me niet heb met 3 kabeltjes getest

Laatst bewerkt:
tja dat is ook waar ik het eerste aan dacht de handleiding lezen maar zie daar niets over tv out staan

Dit is wat ik er van kon vinden.

Enable TV-out in the Intel® Graphics Driver tab:

Click Start » Control Panel (or Settings » Control Panel) » Display » Settings » Advanced » Intel® Extreme Graphics or Intel® Graphics Media Accelerator Driver » Graphics Properties, and then select TV as the Display Device and click OK.
Shut down the computer, attach the TV-out cable and power on the TV.
Detach the regular computer monitor from the computer, power on the computer, and then check the Intel Graphics Driver tab to see if the TV is detected.
Lower the desktop screen resolution to 1024x768 or below.
Check the BIOS setup for a setting to enable TV-out at bootup.
Update the system BIOS. Check with the computer manufacturer for system BIOS updates.
Update to the latest graphics drivers.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan