problemen met tweede beeldscherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

gerald2006

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
1 okt 2006
Ik heb twee beeldschermen aangesloten op mijn Nvidia FX 5200 kaart. Ik heb de optie horizontale uitbreiding geselecteerd waardoor ik een extended bureaublad heb. Programma's als Photoshop en Adobe After Effects werken hiermee prima.
Ik heb echter een probleem met Adobe Première (6.5). Het lukt met niet om dit programma op twee schermen goed te laten draaien. Bij het afspelen van de tijdlijn krijg ik nu op slechts één monitor beeld, de video is ook in de monitor van première te zien. Het andere beeldscherm gaat op zwart. Opvallend is dat als ik b.v. projectsettings kies in de bovenste balk, ik wel op beide monitoren beeld heb. Ik kan dan ook vensters slepen naar de andere monitor.
Kan iemand mij helpen om dit op te lossen, ik krijg het niet gevonden, zijn het de instellingen in het menu beeldscherm of zijn het instelling die ik in première moet wijzigen. Wellicht is de Canopus Storm videobewerkingskaart de oorzaak.
Andere programma's zoals photoshop en After Effects draaien wel gewoon op het dubbele scherm

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan