hallo ,ik heb sinds ongeveer 8 weken nu grote problemen met mijn internetverbinding waar ik met mijn provider.UPC niet meer uitkom.
de laatste weken heb ik of geen verbinding via de kabel of een hele trage.
ze hebben twee keer het modem vervangen en de aansluiting nagekeken maar niets helpt.
'zelf heb ik op aanraden van UPC mijn netwerkkaart vervangen ongeveer nu 10 keer format c uitgevoerd en niets op mijn pc staan dan enkel windows xp.
maar problemen blijven, ben met pc naar computerspeciaal zaak gegaan om na te laten kijken maar er is niets mis mee.
UPC maakt me nu uit voor leugenaar want ze beweren dat ik wel steeds verbinding heb wat absoluut niet waar is anders zou ik niet bellen.
Kan iemand me helpen want ik weet het niet meer.
mijn enige optie is nu nog opzeggen van mijn kabelkontract.
de laatste weken heb ik of geen verbinding via de kabel of een hele trage.
ze hebben twee keer het modem vervangen en de aansluiting nagekeken maar niets helpt.
'zelf heb ik op aanraden van UPC mijn netwerkkaart vervangen ongeveer nu 10 keer format c uitgevoerd en niets op mijn pc staan dan enkel windows xp.
maar problemen blijven, ben met pc naar computerspeciaal zaak gegaan om na te laten kijken maar er is niets mis mee.
UPC maakt me nu uit voor leugenaar want ze beweren dat ik wel steeds verbinding heb wat absoluut niet waar is anders zou ik niet bellen.
Kan iemand me helpen want ik weet het niet meer.
mijn enige optie is nu nog opzeggen van mijn kabelkontract.