Problemen met update KB933566

• Onderwerp starter Onderwerp starter buick
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

buick

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
6 sep 2001
Besturingssysteem
Windows 10/11
Hallo,

Bij mijn pc blijft dagelijks een melding terugkomen dat er een update klaarstaat. Het betreft KB933566. Het gaat om een update aan Internet explorer 7.
Als ik deze via automatische updates laat installeren, komt de melding daarna weer terug.

Ik heb inmiddels geprobeerd om de update handmatig te downloaden bij MS, maar als ik hem dan installeren wil, krijg ik de volgende foutmelding :

De versie van Internet Explorer die is geinstalleerd, komt niet overeen mer de update die u wilt installeren.

Tóch is het de juiste, lijkt mij. Ik heb de Nederlandse IE 7 en ook de NL update gedownload, nl Window sXP-KB933566-x86-NLD

Ook wegvinken van de update en aangeven dat ik geen melding meer wil, lukt niet, want ook dan blijft hij terugkomen.

Ik heb inmiddels al IE helemaal verwijderd en daarna IE7 opnieuw geinstalleerd en nog steeds blijft hij dit doen.
Ik heb nu als noodoplossing automatische updates helemaal uitgeschakeld, maar dit heeft niet mijn voorkeur.

Heeft iemand nog suggesties?

Alvast bedankt :)

Edit: Het blijkt overigens om een oude update uit 2007 te gaan, wat het nog vreemder maakt.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan