problemen met update

Status
Niet open voor verdere reacties.

rinty1911

Gebruiker
Lid geworden
29 aug 2007
Hallo ik werk met vista,sinds korte tijd heb ik problemen met update,s.Als ik voorbeeld op de nokia site een progam download krijg telkens een een melding van microsoft Windows.INTALLER Aplication werkt niet meer.wie kan mij ermee helpen.Heb vanal geprobeerd tevergeefs,alvast bedankt.groetjes

download de windows installer nog eens opnieuw dan en herinstalleer... misschien is je probleem dan zo gemakkelijk opgelost ;)

Alvast Vriendelijk bedankt. zal het proberen als het mij lukt,ben echter geen computer held;)

normaal de laatste nieuwe dus die met het hoogst cijfer... maar ik zal zelf een effe kijken
Kan je anders eens de link geven waar je het hebt gevonden? want op het eerste zicht vind ik er alleen maar voor XP
---
Ik heb hier een cleanup hulpprogrammapacket gevonden voor de windows installer en het is voor alle versies van windows , hier: http://support.microsoft.com/kb/290301

Laatst bewerkt:
heb gewoon op google windows installer ingeklikt,maar krijg het niet gedownload.grtz

kan je dan toch een link geven want ik vind toch niet direct een download vn de windows installer die bestemd is voor vista hoor...
Heb je btw al eens mijn link geprobeert en dat bestand gedownload en uitgevoerd?

Sorry mijn pc was in herstelling heb het van vandaag terug,heb probeert windows installer opnieuw te downlo lukt mij echter niet.

Hij is van herstelling terug en nu werkt het nog niet? :shocked:
Wat is er dan gebeurd? Dan toch precies geen recovery....

ze hebben windows vista opnieuw installeerd,een factory dacht ik dat ze zeiden.heb nu wel kunnen downlo ,heb via uw link windows installer terug kunnen herstellen.nu nog zien of ales nog werkt,toch bedankt voor uw goede hulp.groetjes

ah je hebt dan toch je installer kunnen herstellen...
Ik zou het raar vinden als dit alweer niet lukt na een herinstallatie hoor!!! dan zou ik hem toch terugbrengen waar hij geinstalleerd is

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan