problemen met upgraden naar Win 10

Status
Niet open voor verdere reacties.

weerbericht

Gebruiker
Lid geworden
14 mrt 2015
Berichten
14
Ik heb zo lang mogelijk gewacht, maar ik moet nu toch een upgrade uitvoeren van windows 8 naar 10 (anders verloot gratis upgrade)
Dat gaat niet lukken, omdat ik grote moeite heb om zelfs maar de pagina van Windows te bereiken. Heb de upgrade gestart maar kom niet verder dan een aantal over het scherm lopende puntjes.
Heb een speedtest proberen uitvoeren, maar de laptop kon de pagina niet opbouwen, na minuten dan toch toegang., bleek een snelheid te hebben van 35 mbs, dus dat is niet het probleen, met een draadje 130 mbs. Om dit submenu te bereiken moest ik minutenlang wachten. Veelgebruikte pagina\s zoals AH of internetbankieren gaat beter, maar sites die weinig of nooit worden gebruikt duurt erg lang.
Heeft u enig idee wat het probleem kan zijn?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi,
Wel heel erg weinig info.
Welke browser heb je, welke laptop (merk/type enz.)
Heb je al eens een andere browser geprobeerd? Is je pc virus- en spywarevrij?
Hoeveel processen lopen er onder taakbeheer?
Kijk onder de tab "opstarten" welke software allemaal wordt opgestart en welke verbinding hebben e/o zoeken met het www.
Allemaal vragen waar we graag antwoord op willen hebben om je beter te kunnen helpen.
Succes verder met je vraag.
 
Laatst bewerkt:
Kon er met laptop niet doorheen komen, daarom via mijn pc
Info over laptop
Merk: Toshiba
Processor: Intel (R) Core (TM) i5-3129N
RAM: 6 Gb
Besturingssysteem: Windows 8
Anti virus: Windows defender (heb virusscan uitgevoerd)
Geheugentest uitgevoerd: geen problemen
Zogauw ik heb uitgevonden hoe ik kan zien hoeveel processen er lopen bij opstarten laat ik dit weten

mvg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan