klavertje4ier
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 11 jun 2007
Hallo,
ik heb studio web design 2 gekocht om een eigen website te bouwen, na wat experimenteren kan ik er mee uit de voeten met als mijn site probeer te uploaden krijg ik onderstaande melding, wat moet ik doen?
Er is een fout opgetreden
200 set to I.
227 entering passive mode (62,148,170,180,20,249)
550 index html. Acces denied
Ik kan met studio wd 2 niet de FTP mode aanpassen volgens mij, althans niet volgens de help index. Easy computing zegt dat ik de FTP-instellingen moet nakijken met 10euro host. Deze zeggen vervolgens:
Ik heb het net getest met een hele simpele index.html, en deze is met de FTPgegevens geupload dmv. Filezilla(en ook te zien op internet);
Response: 227 Entering Passive Mode (62,148,170,180,20,64)
Command: STOR index.html
Response: 125 Data connection already open; Transfer starting.
Response: 226 Transfer complete.
Ik raad u aan om het opnieuw te proberen.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Johan Kersten
10eurohost support
Wat moet ik doen?
ik heb studio web design 2 gekocht om een eigen website te bouwen, na wat experimenteren kan ik er mee uit de voeten met als mijn site probeer te uploaden krijg ik onderstaande melding, wat moet ik doen?
Er is een fout opgetreden
200 set to I.
227 entering passive mode (62,148,170,180,20,249)
550 index html. Acces denied
Ik kan met studio wd 2 niet de FTP mode aanpassen volgens mij, althans niet volgens de help index. Easy computing zegt dat ik de FTP-instellingen moet nakijken met 10euro host. Deze zeggen vervolgens:
Ik heb het net getest met een hele simpele index.html, en deze is met de FTPgegevens geupload dmv. Filezilla(en ook te zien op internet);
Response: 227 Entering Passive Mode (62,148,170,180,20,64)
Command: STOR index.html
Response: 125 Data connection already open; Transfer starting.
Response: 226 Transfer complete.
Ik raad u aan om het opnieuw te proberen.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Johan Kersten
10eurohost support
Wat moet ik doen?