problemen met usb!!!

• Onderwerp starter Onderwerp starter muts
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

muts

Gebruiker
Lid geworden
11 sep 2004
Ik heb een probleem. Ik heb net een usb-stick gekocht van het merk jumpDrive. Er staat op de beschrijving dat ik voor de rest geen software nodig heb, omdat ik windows xp heb. Ik krijg helaas een foutmelding, omdat de software op mijn computer niet goed blijkt te zijn. Weet iemand hoe ik aan de goede software kan komen??

Als ik hem net aansluit krijg ik waarschuwing voor de veiligheid van mijn computer en sluit hij automatisch af. Als ik daarna kijk naar de usb-aansluiting in apparaatbeheer staat er dat de computer niet beschikt over de juiste software, terwijl je die voor een usb-stick helemaal niet nodig is. Heb de stick al gecontroleerd bij een andere computer en daar doet hij het wel...

zou haast wel moeten. Ik heb gewoon de cd-rom geinstalleerd die erbij hoorde. Denk wel dat daar de fout in zit, want voor de rest werkt de computer goed en ik gebruik de usb-aansluitingen helemaal nooit. Breng hem denk maar naar een computerzaak. Wel zo prettig als ik die stick kan gebruiken:(

Als je nooit eerder usb porten hebt gebruikt kan het probleem daar makkelijk in zitten, trouwens als er verder geen software nodig is, waarom dan toch de cd erin stoppen. Ik zou even op de site ven je moederbord kijken of er nieuwe drivers zijn voor je usb-poorten, of deze van de cd-rom van het moederbord afhalen. Je usb poorten moeten eerdt goed werken voordat je er wat op aansluit.

Nou ik kom er helaas niet uit, dus ik zal hem bij een computerzaak brengen om hem na te laten kijken. Bedankt in ieder geval voor de reacties!!

Ik had zelf ook problemen met het aansluiten van een usb mp3 speler. Het een en ander uitgevogeld en uiteindelijk bleek het bestandje " dit.exe" de boosdoener. Als je naar " dit.exe" googelt dan zal je zien dat dit bestandje ervoor zorgt dat er driveletters worden toegekend aan je flash drives ( foto kaartjes etc. ) heb mijn " dit.exe" bestandje de extentie "Old" gegeven zodat het niet meer mee opstart. Kan nu mijn mp3 speler ( usb) normaal gebruiken en de flash drives behouden gewoon de driveletters en kunnen gewoon gebruikt worden. Misschien een idee?

Het " dit.exe" bestandje zit trouwens in je Windows directory: c:\windows\dit.exe

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan