Problemen met van WMA naar iTunes

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tolax

Gebruiker
Lid geworden
28 mei 2008
Berichten
61
Hallo,

Ik moet nummers in Windows Media Player overzetten naar iTunes. De nummers staan in map A en ik kopieer ze naar de iTunes Music map. Probleem is dat een groot deel van die nummers wma bestanden zijn (1600 stuks). Als ik alle nummers toevoeg aan iTunes gaat iTunes ze converteren. Dit ging goed, maar omstreeks nummer 200 kreeg ik een berichtje met "dit nummer is beveiligd". Ik drukte op ok. Daarna stopte die met converteren, de overige 1400 nummers staan nog niet in iTunes.

Wat een oplossing zou kunnen zijn is dat ik alle wma nummers in map A in één lijst krijg. De nummers in iTunes werden namelijk op volgorde geconverteerd en ik zou zo de overige 1400 nummers opnieuw kunnen toevoegen.

Probleem is dat alle wma nummers in map A onderverdeeld zijn in mapjes.

Iemand een oplossing?

Timo
 
Laatst bewerkt:
voer een zoekopdracht uit in die map, en zoek naar:

*.wma

dan vind ie alle wma nummers.

----
als ik je overigens een kleine tip mag geven, ikzelf vind mediamonkey erg lekker werken, ziet er bijna hetzelfde uit als itunes, herkend ipods etc, is stukken sneller, geeft geen gezeur over converteren, en is ook gratis.
 
Laatst bewerkt:
voer een zoekopdracht uit in die map, en zoek naar:

*.wma

dan vind ie alle wma nummers.

----
als ik je overigens een kleine tip mag geven, ikzelf vind mediamonkey erg lekker werken, ziet er bijna hetzelfde uit als itunes, herkend ipods etc, is stukken sneller, geeft geen gezeur over converteren, en is ook gratis.

Thnx... Is gelukt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan