problemen met vensterbalk

Status
Niet open voor verdere reacties.

liedjuh9

Gebruiker
Lid geworden
10 jan 2005
Berichten
7
Hoi!

Sinds een week of twee heb ik in internet venster en mappen geen 'werkbalk' meer staan, met opties, beeld enzovoort... Ik heb al diverse dingen geprobeerd, maar ik krijg het niet weer!! Zeer lastig, want ik kan dus niet veel meer, zoals knippen en plakken, alleen maar met snelkoppelingen, die staan er namelijk nog wel, en de adres balk staat er ook nog...
Iemand enig idee hoe ik dit oplos???

Greetz, Lidy:thumb:
 
Dus als je de werkbalk met rechts aanklikt zie je daar geen adresbalk in het rijtje staan?? Waar je dat vinkje bij moet zetten..:)
 
Nee, adresbalk en snelkoppelingen (als vorige enz.) staat er wel, maar WERKBALK niet... (als dat werkbalk heet tenminste, het balkje waar beeld en opties instaan enzo...)

Heel raar, want werkbalken staan er ook niet meer in mappen enzo...
 
Heb je soms volledig beeldscherm ingeschakeld??

Klik eens met rechts op de werkbalk en dan aanpassen.

Nu komt er zo'n wizard waar je knoppen kan kiezen.
Zet de knop volledig scherm eens in je werkbalk en klik daar eens op..

Of duw eens op F11
:)
 
Laatst bewerkt:
F11 helpt niet, en als ik op rechter muisknop druk, komt er nix in beeld... Als ik achter andere pc zit, en ik doe rechtermuisknop, kan ik die balk van mij ook niet uitschakelen, dat staat er niet bij...
Schnap er nix meer van.. :S:(
 
Sorry liedjuh9:confused:

Ik snap het even zo min.

De enige simpele reden die ik me zo kan bedenken
waarom je dat rijtje van "bestand Bewerken Beeld enz. niet ziet is als je volledig beeldscherm gebruikt.
Het lijkt er zo op dat je je werkbalken vergrendeld hebt en die optie moet je weer kunnen uitvinken als je met rechts op de werkbalk klikt.

Indien daar opties verdwenen zijn, is daar iets goed fout misschien wel een virus.. Doe voor de zekerheid eens een gratis online virus scan.

http://www.pandasoftware.com/activescan/com/activescan_principal.htm

Ik weet niet of je home of pro hebt en of je alleen of met meerdere mensen die computer gebruikt of in een netwerk zit.
Ik zou het zelf even moeten checken of die optie daar bij staat, maar misschien is iemand jouw aan foppen met Groepsbeleid.
Ik ga daar eens snuffelen:)

P.S. :)
Nou heb ik dus even gedaan.. (geld alleen voor pro)

Uitvoeren en type gpedit.msc

ok

+ Gebruikersconfiguratie
+ Beheersjablonen
+ Windows-onderdelen
+ Internet Explorer

Werkbalken (in Internet Explorer)

En in "Windows verkenner" staan een hele hoop instellingen
waar onder ook "Standaard snelmenu van Windows verwijderen"
dat is dus je rechts-klik-optie maar dan is dat voor de hele computer
en niet alleen voor je werkbalk..

Als je daar nog nooit geweest bent hoort daar alles op "Niet geconfigureerd" te staan
:thumb:
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan