problemen met verbinding en sites

Status
Niet open voor verdere reacties.

marianneke

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
25 feb 2001
Weer een vraag van een kennis waar ik zo 1-2-3 ook geen antwoord op heb. Iemand van jullie die ons hiermee kan helpen?

"Hallo Marianne,
Nog steeds worstel ik met problemen met mijn telefoonverbinding.Het verbinding maken gaat prima maar dan.
Meestal kan ik de eerste websides wel krijgen ( ook niet altijd en dan moet ik mijn aansluiting afsluiten en opnieuw beginnen) maar wil ik dan verder door klikken dan begint het met b.v. geen plaatjes door geven maar een kadertje met een rood kruisje erin of erger
"kan geen verbinding maken met de webside".
Ik heb het modem ook al gedeistalleerd en weer geinstalleerd maar er veranderd niets.
Indertijd had ik een verbinding van 46,6 kbm met Solcon maar tegenwoordig is dat maar 33,6. Met e-mailen krijg ik dikwijls de foutmelding TCP/IP fout
foutnr. Ox800CCC15. De computer geeft aan dat het modem goed werkt en de doorvoersnelheid goed is.
Weet jij nog iets waar ik kan zoeken?
Groeten L"

Check deze site ff voor de foutmelding in OE:
http://support.earthlink.net/mu/1/psc/img/walkthroughs/windows_9x_nt/email/oe_5.0/2738.psc.html
En nieuw account in OE aanmaken gaat dat misschien oplossen.

Wat je op het andere prob kan doen alle tijdelijke Inet bestanden verwijderen en de coockies....
Via IE> extra > internet opties.

ANders misschien bij je inbelverbinding de DNS er hard inzetten.
Gebruik 195.241.48.33 (tiscali) ofozo
en 195.240.240.222 van 12 move, maakt nbiet uit of je je abbo daar hebt of niet

Die bovenste twee opties gedaan, geven niet de oplossing.

Die derde die je noemt, snap ik niet. Kun je dat eens goed uitleggen?

Tja ff niet thuis geweest, dus late reactie..
Hangt een beetje vanaf wel OS je hebt.
Bij winXP ga je naar je netwerkverbindingen
rechtermuisknop op je inbeller.
>linkermuisknop eigenschappen
> tabblad 4 netwerken> dubbelklikken op intenetprotocool (TCP/IP) en kijk of daar de DNSsen staan ingevuld anders de genoemde instellen. ff opnieuw inbellen en kijken of t helpt..

Maar met de probs die je hebt begin ik meer aan win98 te denken of een niet up-to-date XP bak.
Wel eens aan spyware ged8??
Haal bij www.lavasoft.nl adaware eens neer (wel de gratis versie en scan je compu eens.

Suc7.

Het was....2 virussen!

Ondanks goed geupdate NAV2004 èn goed geupdate HitmanPro. Snap jij 't, snap ik 't....

Ik snap er dus niks van. Hij heeft de pc bij een plaatselijke pc-winkel afgegeven en weet helaas niet welke het geweest zijn.

Maar inmiddels probleem opgelost dus.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan