problemen met verbinding

Status
Niet open voor verdere reacties.

papaver

Gebruiker
Lid geworden
8 nov 2000
Ik heb een internetverbinding via chello breedband.
Ik heb 2 computers,waarvan een via een draadloze router in verbinding staat met de ander.
Op de hoofdcomputer kan ik vaak niet op geen enkele website komen. (Wel op MSN). Na een pposje krijg ik dan de tekst:"kan pagina niet weergeven". Soms doet hij het ineens weer wel en het gaat ook dagen achter elkaar goed. Als het niet lukt en ik prober het op de 2de computer gaat het wel meteen goed.
Kan iemand mij helpen dit op te lossen?. Bij voorbaat dank

advies opgevolgd, maar het heeft helaas niet geholpen. Zal vermoedelijk aan modem liggen. Hebme inmiddels met Chello in verbinding gesteld. Overigens bedankt voor je reactie

Ik heb nu hetzelfde probleem, ook ik heb Chello.(classic)
Net gebeld maar ze kunnen me niet verder helpen.

Kan niet op MSN komen, tenminste niet op mijn account, wel die van mijn vrouw.

Kan sommige website's niet bezoeken.
oa www.vi.nl en www.nu.nl

Outlook doet het ook niet, hij blijft verifyeren (spelling???!!!)

Ik heb Norton antivirus, Adaware en Zonealarm.
Alles gescanned en niets gevonden.

Wat was bij jou het probleem???

Ik heb eveneens de classic uitvoering van Chello. Overigens ben ik door chello wel geholpen (09001580 toets 2, toets 4). Ik moest eerst mijn virusscanner verwijderen en daarna de verbinding met de met router verbreken. Daarna hebben ze mijn IP-adres gewijzigd en nu doet de computer het weer prima. Ik krijg alle websites zeer snel.
Overigens zit ik nu wel met het probleem dat mijn router(draadloze verbinding met 2de computer) opnieuw geinstalleerd moet worden en ik weet echt niet hoe dat moet. Nu zit mijn echtgenote dus zonder internet !

Wat mij betreft is bovenstaand probleem dus opgelost.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan