problemen met versturen belastingaangifte

Status
Niet open voor verdere reacties.

Victor V

Gebruiker
Lid geworden
2 feb 2005
een kennis heeft problemen met het versturen van de belastingaangifte. Halverwege op ongeveer 29% stopt de bestandsoverdracht naar de belastingdienst.
De firewall van Norton is echter uitgezet en het programma is voor de zekerheid ook nog opgenomen in de configuratie maar helaas. Je zou eventueel ook nog een proxiserver uit moeten zetten maar die weet ik zo snel niet te vinden Millenium. Wie oh wie heeft een idee hoe dit komt en hoe je dit oplost???

Kijk eens even onder tcp/ip verbindingen of daar een proxy staat.

Of IE/Extra/Verbindingen/Lan-instellingen

Geplaatst door Victor V
een kennis heeft problemen met het versturen van de belastingaangifte. Halverwege op ongeveer 29% stopt de bestandsoverdracht naar de belastingdienst.
De firewall van Norton is echter uitgezet en het programma is voor de zekerheid ook nog opgenomen in de configuratie maar helaas. Je zou eventueel ook nog een proxiserver uit moeten zetten maar die weet ik zo snel niet te vinden Millenium. Wie oh wie heeft een idee hoe dit komt en hoe je dit oplost???
Ik had ongeveer hetzelfde probleem. Kreeg ook die melding over een proxy server.
Na het uitzetten van de e-mailscanners in firewall en virusscanner kon ik de gegevens wél verzenden.

Guus.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan