problemen met verwijderen van programma's en met de prullenbak

Status
Niet open voor verdere reacties.

prisje

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
13 jun 2005
hoi,
ik weet niet of dit bij het besturingssysteem hoort maar het leek mij het meest logisch dus vandaar.mijn vraag is eigenlijk we hebben net een tweedehands comp. gekocht en hij doet het perfect alleen bepaalde programma's van de vorige eigenaars willen we eraf halen en op zich doet hij ze verwijderen maar zodra je hem (de computer) opnieuw opstart staan alle programma's weer terug:confused: niet echt leuk want je ben alles wat je zelf erop had gezet ook weer kwijt MSN e.d. dus nu laten we gewoon dag en nacht de a- schijf aan maar ja dat is niet echt een goeie oplossing met de vakantie voor de deur.en daarnaast is de prullenbak beschadigd zegt de computer ik weet niet of ik hem kan maken en zo ja hoe en als ik hem niet kan maken of de prullenbak van mijn oude computer er in kan ofzo.
ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen!!!!mijn e-mail is priscillavollaard333@hotmail.com
vriendelijk bedankt,
priscilla veldman-vollaard

Zou het niet beter zijn om de PC helemaal opnieuw te installeren?

Welke programma's komen na deïnstallatie weer terug?

windows opnieuw????

hoi,
bedankt voor het reageren!
alle programma's van de vorige eigenaar, een paar voorbeelden zijn: ROC intranet, leesboekjes die gaan er geeneens af want dan zegt hij kijk of de schijf vol is of dat hij beveiligd is tegen schrijven,allerlei programma's om de woorden goed te spellen spel't e.d. en alles wat wij installeren bijv. internet explorer, MSN dat is ook weer allemaal weg dus nu laten we dag en nacht de kast aan.
maar wat bedoel je prescies met opnieuw installeren??
windows formatteren en dan opnieuw installeren ofzo???
want dan heb ik een probleem wantik heb geen cd-rom van windows XP.
ik hoop weer wat van iemand te horen,
vriendelijk bedankt
p. veldman-vollaard

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan