Problemen met 'verwisselbare schijf (H:)'

• Onderwerp starter Onderwerp starter Lice
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Lice

Gebruiker
Lid geworden
16 jul 2008
Sinds enkele dagen viel het me op dat mijn zandloper continu aan en uit flikkert. Dit gaat in combinatie met een een' geluid in mijn pc dat aangeeft dat de pc hard aan het werk is met iets. Toen ik in het cofiguratiescherm keek, zag ik het volgende:

Het icoon 'verwisselbare schijf (H:\) verandert telkens in een icoon met een grotere schijf, met als omschrijving 'Locaal station (H:\) met een groot vraagteken, en weer terug in het icoon 'verwisselbare schijf (H:\).

Bij het openen van de schijf krijg ik een foutmelding met als notificatie 'H:\ verwijst naar een locatie die niet toegestaan is. De locatie kan een vaste schijf op deze computer of in het netewrk zijn. Cotroleer of de schijf is geplaatst, of u verbinding met het netwerk of internet hebt en probeer het daarna opnieuw. Als u ook dan niets kunt vinden, is de informatie mogelijk verplaatst of verwijderd.'

Bij mijn weten staat er niets op de H-schijf. Als ik kijk naar de capaciteit, dan staat er achter het woord Bestandssysteem 'geen', en is er 0 bytes gebruikt. Achter 'Beschikbaar' staat ook 0 bytes. Wat gek is: het hokje bij 'gebruikt' is blauw, maar de ronde schijf ook, voledig.

Het lukt mij niet om de schijf te formateren of te verwijderen. Wat nu?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan