Problemen met Videokaart Ondersteuning

Status
Niet open voor verdere reacties.

CalviN13

Gebruiker
Lid geworden
22 nov 2009
Hallo,

Ik heb Windows 7 Ultimate geinstalleerd alleen gebruik ik standaard VGA Adapter voor graphics
want ik kan geen drivers vinde ik heb me helemaal kapot gezocht ik hoop dat jullie me kunnen helpen
want ik kan helemaal geen spellen spele nog net een internet spelletje !!!
Hier is wat Info :

Operating System
MS Windows 7 Ultimate 32-bit
CPU
Intel Pentium 4
Prescott 90nm Technology
RAM
1.5GB Single-Channel DDR @ 166MHz 2.5-3-3-7
Motherboard
Dell Computer Corp. 0N6381 (Microprocessor)
Graphics
Generic Non-PnP Monitor @ 1024x768
Standard VGA Graphics Adapter (Intel® 82865G Graphics Controller)
Hard Drives
78.13GB Hitachi HDS722580VLAT20 ATA Device (IDE) 32 °C
Optical Drives
Lite-On LTN486S 48x Max ATA Device
NEC DVD+-RW ND-3450A ATA Device
Audio
SoundMAX Integrated Digital Audio

Laatst bewerkt:
Zoek eens met GPU-Z (klik) of PC wizard welke hardware je in je pc hebt. Post die hardware, dan kunnen de mensen hier de juiste driver erbij zoeken.

Dell
Vul hier je tagnummer in of zoek op je systeem. Je vind voor elke OS de juiste drivers

De Intel® 82865G Graphics Controller wordt door windows 7 niet ondersteunt, het zoeken naar een native windows 7 driver zal dus geen success scoren :)

Echter, als je met je rechter muis op het exe bestand klikt, en dan de compatibiliteits mode op XP SP3 zet, dan moet je die driver gewoon kunnen installeren :)

Zoek eens met GPU-Z (klik) of PC wizard welke hardware je in je pc hebt. Post die hardware, dan kunnen de mensen hier de juiste driver erbij zoeken.

fcc.png

69713535.png

P.S Kan ik ook Vista Drivers Gebruiken Zoja kunnen jullie download posten

Laatst bewerkt:
P.S Kan ik ook Vista Drivers Gebruiken Zoja kunnen jullie download posten

Bij de beta versie van windows 7 was dit mogelijk, of het met de officiele release ook werkt durf ik niet te zeggen.

Bij de beta versie van windows 7 was dit mogelijk, of het met de officiele release ook werkt durf ik niet te zeggen.

Je kan zelfs Windows XP drivers gebruiken als je dat zou willen ...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan