Ik heb sinds lange tijd Medal of Honor weer eens geinstalleerd, waar dit spel vroeger altijd prima werkte opent hij hem nu niet meer. Hij geeft aan: could not open gl system
Na vele reacties op internet gelezen te hebben ben ik bang dat er wat mis is met de installatie van de videokaart of iets in die geest, ik heb er echter weinig verstand van...
Ik heb everest gedownload omdat ik dit een aantal keer terug zag komen in de reacties om zo inzicht te krijgen in de software op mijn computer.
onder het kopje scherm:
Windows video: Apparaatbeschrijving: NVIDIA GeForce4 Ti 4200 with AGP8X (Microsoft Corporation)
Adapterserie: GeForce4 Ti 4200 with AGP8X
PCI / AGP video:
Apparaatbeschrijving: nVIDIA GeForce4 Ti 4200 with AGP8X (MSI Ti4200-8X) Video kaart
Apparaatbeschrijving: nVIDIA GeForce4 Ti 4200 with AGP8X 3D-Versneller
GPU:
Grafische Processor Eigenschappen
Video kaart: MSI Ti4200-8X (MS-8889)
Iemand enig idee wat het probleem precies is?
Alvast vriendelijk bedankt!
Groeten Remco
Na vele reacties op internet gelezen te hebben ben ik bang dat er wat mis is met de installatie van de videokaart of iets in die geest, ik heb er echter weinig verstand van...
Ik heb everest gedownload omdat ik dit een aantal keer terug zag komen in de reacties om zo inzicht te krijgen in de software op mijn computer.
onder het kopje scherm:
Windows video: Apparaatbeschrijving: NVIDIA GeForce4 Ti 4200 with AGP8X (Microsoft Corporation)
Adapterserie: GeForce4 Ti 4200 with AGP8X
PCI / AGP video:
Apparaatbeschrijving: nVIDIA GeForce4 Ti 4200 with AGP8X (MSI Ti4200-8X) Video kaart
Apparaatbeschrijving: nVIDIA GeForce4 Ti 4200 with AGP8X 3D-Versneller
GPU:
Grafische Processor Eigenschappen
Video kaart: MSI Ti4200-8X (MS-8889)
Iemand enig idee wat het probleem precies is?
Alvast vriendelijk bedankt!
Groeten Remco