Problemen met videokaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

felicio112

Gebruiker
Lid geworden
28 nov 2009
Ik heb net een nieuwe laptop msi CR700 uit de middeklasse met Nvidia 8200m G en haarscherp beeld HD ready en 16:9 verhouding ik kan meeste games wel op mid/high graphics spelen maar soms krijg ik een raar groen beeld met een paar kleurtjes erop en dan gaat het weg maar soms gaat het weg en dan wordt mijn beeld echt fel wit met een zwarte streep in het midden en mijn driver is ook al 1 x gecrashed maar dus waar het eigenlijk om draait is dat ik mijn videokaart probeer up te daten
staat in bijlage, wat er dan staat
Kan iemand mij helpen ben al naar de nvidia site gegaan enzo en dan zoekt hij naar mijn videokaart dus ik kan nooit de verkeerde driver kiezen ofso
Owjah ik heb windows 7 en 256 mb toegewezen geheugen maar is er geen manier om mijn videokaart naar 512 te verhogen zodat ik nog beter games kan spelen ( Tja ik haal het beste uit mijn laptop door cccleaner te gebruiken en windows 7 tiny en gamebooster enzo en gaming mode op mijn computer.En owjjah ik heb intel celeron t3000 dual core ik dacht dat het sloom ging maar het gaat echt zo snel mijn comp start binnen 10 seconde op en sluit af binnen 6 seconden en is het ook belangrijk als ik zeg dat ik ook windows vista op mijn laptop heb zeg maar dual boot(Vista voor school enzo en windows 7 voor games) ps vista draait ook stabiel en goed en snel
dit is extra informatie : zie untitled.png1
redelijk toch?

Bijlagen

• Untitled.png
    Untitled.png
    88,3 KB · Weergaven: 38
  • Untitled.png1.jpg
    Untitled.png1.jpg
    86,1 KB · Weergaven: 22
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.