problemen met vinken van site naar site

Status
Niet open voor verdere reacties.

mel gibson

Gebruiker
Lid geworden
17 aug 2004
wanneer er een website open staat en er staat in de site een www. of een vet gedrukt of in kleur om naar een andere site te surfen lukt dit niet.
Het lukt alleen als ik met de rechter muisknop hem open in een nieuw venster,ook sommige spellen om on line te spelen via een web site lukt niet,er blijkt ergens een probleem te zitten maar vind ze niet.
wie kan me helpen of heeft ook zo een probleem gehad:confused:

Wat betreft het 1e probleem: Het is niet mogelijk om een nieuw Internet Explorer-venster te openen of er gebeurt niets na het klikken op een koppeling

Oplossing
Ga als volgt te werk om dit probleem op te lossen in Internet Explorer:

1. Sluit alle geopende programma's af.
2. Klik op Start en klik op Uitvoeren.
3. Typ regsvr32 urlmon.dll en klik op OK.
4. Als het bericht 'DllRegisterServer van urlmon.dll geslaagd' wordt weergegeven, klikt u op OK. Als het probleem nog niet is opgelost, herhaalt u stappen 2-4 voor de volgende bestanden (vervang in stap 3 Urlmon.dll steeds door de naam van een van de bestanden hieronder):

Shdocvw.dll
Msjava.dll
Actxprxy.dll
Oleaut32.dll
Mshtml.dll
Browseui.dll
Shell32.dll (alleen Windows XP en Windows 2000)

Verwijder ook even de "tijdelijke internet-bestanden'' (in IE/Extra/Internet-opties, tabblad Algemeen) door te klikken op "Bestanden verwijderen" Activeer het selectievakje "Ook alle offline items verwijderen". Klik op OK.

Wat dat online spelen betreft, mogelijk een firewall-instelling maar daar kunnen anderen beter op antwoorden. Je meldt een probleem maar wat voor probleem dan? Ik neem verder aan dat je pc virus-en spywarevrij is.

Laatst bewerkt:
volgens mij bedoelt hij een link van een site ergens en dat ie daar op klikt werkt het niet.
bijvoorbeeld www
dacht dat dit een instelling was in IE>extra en verder kan ik er zo niet zo snel opkomen, iemand anders mischien?

Laatst bewerkt:
over de online game

Hier één van de games die ik niet kan spelen on line,probeer eens de site yeti sports,open deze klik op engels,daarna online en helemaal onderaan staat pentathlon als ik deze aanvink krijg ik dezelfde site.:(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan