problemen met vista recovery

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jahike

Gebruiker
Lid geworden
22 sep 2002
Ik probeer op mijn ASUS laptop via de recovery DVD Vista opnieuw te instaleren. Dit lukt me echter niet. Nadat het programma voor 99% heeft "gerecoverd" wordt de schijf uitgeworpen met de mededeling: can not open file D:\I386\recovery.dat. Ik moet dan de schijf met de drivers plaatsen.

Ik snap niet wat er aan de hand is. Iemand een idee?

Gr.

Jack

Laatst bewerkt:
Volgens een aantal websites kan het komen omdat je een externe muis hebt aangesloten. Hoe vreemd het ook klinkt.

Heb je een externe muis aangesloten gehad tijdens het recoveren?

Geen muis

Volgens een aantal websites kan het komen omdat je een externe muis hebt aangesloten. Hoe vreemd het ook klinkt.

Heb je een externe muis aangesloten gehad tijdens het recoveren?

Nee er was niets aangesloten. Iemand nog een ander idee?

Mag ik vragen waarom je Windows Vista er opnieuw op wilt zetten?

Anders kun je evt. Windows Vista downloaden en je officiele code gebruiken. Hier is niks illigaals aan aangezien het voor thuisgebruik is en je hebt voor de licentiecode betaald.

vista downloaden

Wat is het verschil? Vista staat toch op de recovery CD? Hoe kom ik dan aan een licentiecode? Trouwens maakt mijn laptop op dit moment door de problemen geen contact met internet. Dus downloaden via de laptop is geen optie.

- Wat ik hier uit opmaak is dat deze CD's/DVD's niet werken en/of slecht werken.
- De licentiecode van de voorgeïnstalleerde Windows staat onderop je laptop.

Ik weet anders geen andere opties.

Ik heb de laptop inmiddels weer ingepakt en ga terug naar de winkel. Hopelijk kunnen zij het probleem oplossen. Bedankt voor het meedenken.

Graag gedaan,

Jammer dat we samen niet het probleem konden oplossen.
Ik wens je veel succes met je laptop en het probleem.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan