Problemen met Vista.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Trojan

Gebruiker
Lid geworden
1 mei 2009
Berichten
78
Hallo,

Ik heb een aantal problemen met Vista. Het volgende is gebeurd:
Ik had mijn PC in slaapstand staan maar ik wou hem helemaal afsluiten omdat ik ging slapen. Toen hij op mijn bureaublad kwam en ik wou hem wou afsluiten bleef hij hangen. (dit heb ik nog nooit eerder mee gemaakt, heb redelijk nieuwe PC)
Ik heb van alles geprobeerd maar hij reageerde nergens meer op. Toen heb ik hem maar uitgedrukt.
Om toch maar even te kijken of hij het nog wel goed deed startte ik hem even weer op. Opeens vroeg hij om een System disc! Hij wou dus opstarten met CD.
Ik ben toen naar het Boot menu gegaan en heb aangeklikt dat ik met harde schijf wou opstarten. Toch bleef hij vragen om de disc.
Toen heb ik de PC maar gereset. Windows Vista opnieuw geïnstalleerd en weer opgestart.
Het 2de probleem deed zich voor:
De Windows opstart balk blijft hangen. Zeker 3 a 4 minuten. Opstarten duurd dus veel langer dan ik gewend ben.
Toen ik eindelijk weer op mijn bureablad zat, en weer van mijn PC gebruik wou maken ontdekte ik probleem 3:
Er mist een harde schijf! Ik heb namelijk 2 harde schijven van 500 GB. Ik mis dus 500 GB op mijn computer nu!

Bedankt voor het lezen van mijn problemen .. het is aardig wat.
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen :thumb:
 
Laatst bewerkt:
Hmm, aardig wat problemen...

Op het eerste zicht lijkt het mij dat er hardware aan het falen is, maar aangezien je opstart denk ik niet dat het de c-schijf is die je niet kan zien in 'deze computer'?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan